Deel jouw ervaring!
Hoe kan het dat het beeld bij A89 oled tv op Nederland 1-2-3 niet goed word uitgelijnd bij het overschakelen van de zenders echt alleen op de 1-2-3 zenders zie je het beeld een beetje ploppen begint goed en dan na een seconde plopt het beeld met een verschil van ruim een centimeter naar recht geschoven de widemodes staat op auto maakt verder geen verschil om het op een andere modes te zetten div instellingen geprobeerd maar geen resultaat iemand die hier een oplossing voor heeft of weet hoe dit komt .
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb deze richtlijnen gevolgd en het is hier mee verholpen in mij geval
@Ixiarohdos @ Bedankt voor je snelle reactie
Ik heb het gevonden. Alleen mijn menu is net iets anders.
Ik heb het op de volgende manier gedaan misschien werkt dit voor jou ook?
Ga naar instellingen / tv kijken / voorkeuren (kanalen) / interactieve toepassing en dan interactieve toepassing inschakelen uitschakelen
Heb het zelfde zie mijn draadje iets verder.
KD-55XG9505 na fw update 64960 beeld kleiner.
Kijk je ook via een CI module Van Canaldigitaal? Heb ondertussen ook gemeld bij Sony support . Daar kreeg ik het advies om de fabrieks instellingen terug te zetten maar zoals verwacht bracht dat geen oplossing.
Sory had perrongeluk op opgelost gedrukt maar helaas is het niet opgelost
Sony customer service geeft als reactie dat het bij de tv provider ligt en niet aan de tv kan liggen. Heel vreemd dat het direct na de firmware update is gekomen om dit te zeggen.
Ben benieuwd naar je verdere resultaten.
Probleem voorgelegd bij mijn provider Canaldigitaal . Gaat door naar hun technische dienst. Ik hou je op de hoogte van de ontwikkeling
As Dinsdag komt er een monteurs langs van mijn provider om te kijken naar het probleem betreft Nederland 1 2 3 van niet goed uitlijnen op de Sony 55-A8 bij andere zenders komt dit voor
Ben heel benieuwd of Sony gelijk
heeft en het niet aan hun update ligt.
Zodra ik het antwoord heb van Canaldigitaal zal ik het posten.