annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BRAVIA CORE gebruiken na proefperiode

profile.country.NL.title
Bram2003
Lid

BRAVIA CORE gebruiken na proefperiode

Hallo,

Mijn proefperiode van de streamingdienst Bravia Core is pas verlopen, hoe kan ik een abonnement aanschaffen na de proefperiode? kan dit nergens vinden.

Ik heb de BRAVIA XR 65A80J 2021

Ik hoor graag.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Het is inderdaad vreemd, dit is wat ik erover kan vinden;

Onduidelijk

En wat moet je doen als je alle credits hebt opgemaakt, of als de periode van gratis kijken naar het onbeperkte aanbod voorbij is? Het logische antwoord lijkt: extra credits kopen of een nieuw abonnement voor onbeperkt kijken afsluiten. Was dit maar zo makkelijk. Sony is op dit punt onduidelijk. Op dit moment is het niet mogelijk om tegen betaling langer gebruik te maken van Bravia Core. En of dat in de toekomst wel mogelijk wordt, daar kan eigenlijk niemand een duidelijk antwoord op geven. De situatie op dit moment is dat je een nieuwe televisie moet kopen als je periode van onbeperkt kijken na een of twee jaar is verstreken, of om extra credits op je account te krijgen. En dat zullen niet veel consumenten doen na de aanschaf van een televisie die mogelijk meer dan drieduizend euro heeft gekost.”

__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Bram2003 

Wat ik lees op Sony Bravia Core FAQ's is het volgende:

Hoe kan ik nieuwe vouchercodes krijgen?

Om een vouchercode te ontvangen, koopt u een in aanmerking komend BRAVIA- of XPERIA-apparaat. Op dit moment is het niet mogelijk om meer credits te kopen.

Link 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Bram2003
Lid

Belachelijk van Sony!! Wel bedankt