annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HELP aansluiten Bravia kd49xg9005 + Soundbar HT-ZF9 + Microfoonset SWM15-PRO.

profile.country.NL.title
Nuesi4410
Ontdekker

HELP aansluiten Bravia kd49xg9005 + Soundbar HT-ZF9 + Microfoonset SWM15-PRO.

Beste mensen, ik (77) wonend in Hoogezand kom er niet meer uit met het goed en werkend aansluiten van de TV op de soundbar in combinatie met de karaokeset.

Is er iemand in mijn omgeving die (eventueel tegen vergoeding) bereid is om bij ons thuis de apparatuur werkend aan te komen sluiten.  Het betreft  Bravia KD49xg9005 + Soundbar HT-ZF9 + Microfoonset SWM15-PRO.   De TV is aangesloten via KPN glasvezel.  Wie o wie wil mij aub helpen. 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is onmogelijk, er kunnen namelijk niet 2 ingangssignalen tegelijk worden verwerkt op beide apparaten.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Nuesi4410
Ontdekker

Ik heb het nu alsvolgt aangesloten, maar dit werkt niet optimaal ivm gebruik van de afstandsbedieningen.  Het geluid van de soundbar kan alleen geregeld worden via deze ATB.

Aangesloten: TV optisch naar soundbar.  TV via hdmi ARC naar karaoke.  Koraoke via analoogkabel naar soundbar.  Om karaoke te gebruiken wordt op de TV YouTube gestart, geluid komt dan via soundbar.  De soundbar wordt op de optie Analoog gezet, geluid komt dan via soundbar en wordt gemixt.  Als de soundbar is aangesloten via hdmi-ARC werkt deze tevens op de atb van KPN.  Maar nu niet omdat deze nu optisch is en de karaoke op de hdmi ARC zit.  Zou ik een splitter kunnen gebruiken om beide op de hdmi ARC te zetten.

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik heb een werkende combinatie door van het kastje een HDMI naar de soundbar en van de soundbar weer een andere HDMI naar de TV.

Kastje aan met de KPN afstandsbediening en TV ook aan met de KPN afstandsbediening.

Soundbar aan met de soundbar afstandsbediening.

Soundbar instellen op HDMI in (van het kastje)

TV instellen op de juiste HDMI ingang die van de soundbar komt en het werkt.

Het zal vast wel anders en beter kunnen, maar zo werkt het in ieder geval.

Ik hoop dat het je ook lukt het spul aan de praat te krijgen.

profile.country.NL.title
Nuesi4410
Ontdekker

Strampke, heeeeel veel dankjewel.  Ga dit morgen zo aansluiten en testen. Ik neem aan dat je op de TV de hdmi ARC gebruikt.  Ik geef wel een berichtje.  Mvg. Hans

profile.country.NL.title
Nuesi4410
Ontdekker

Helaas Strampke, dit werkt bij mij niet.  Het kastje (karaoke) geeft een analoog signaal uit.  Als ik een analoge kabel UIT aansluit op analoge ingang van de soundbar en deze OOK op analoog zet dan werkt de microfoon.  soundbarsoundbar

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Jammer.

Hopelijk is er iemand anders die een oplossing voor je weet.