annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

satelliet zenders importeren

profile.country.NL.title
Benjamin2003-.
Ontdekker

satelliet zenders importeren

Graag uw hulp:

Ik heb de Sony XR-55A95K aangeschaft en loop tegen het volgende probleem op:

Wij hebben geen kabel, alleen satelliet ontvangst. Via Canal digitaal haal ik 769 kanalen binnen maar deze kan ik niet sorteren. (grijs)  Via de algemene satelliet haal ik alleen de kanalen Astra1 19.2 binnen maar de Astra3 23.5 worden niet binnen gehaald terwijl ik deze satelliet wel geselecteerd heb.

Met de helpdesk van Sony kom ik er niet uit.

Bij voorbaat hartelijk dank!

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
LieselotSony
Ontdekker

Hi Benjamin,

 

Ik ben Lieselot van Sony Benelux!

 

In onze toestellen zit de kanalenlijst door CanalDigitaal gemaakt en zo opgeslagen in het profiel.

Voordeel is dat als er een zenderwijziging is, de lijst automatisch uptodate is.

Wil je zelf een volgorde bepalen, dan is er de favorietenlijst die je zelf kan maken (maar onhandig in gebruik)

 

Voor de algemene instellingen is behoorlijk wat kennis nodig, die komt over het algemeen van de installateur die de schotel plaatst.

 

Hopelijk helpt dit!

 

Groeten, 

Lieselot 

profile.country.NL.title
Benjamin2003-.
Ontdekker

Hi Lieselot,

 

ik ben ook in het bezit van de KD-95XD9305 en met deze tv kon ik alles binnen halen op de “voorkeur” satelliet. Ook kun je alle kanalen zelf ordenen. Dat was de reden dat ik weer voor een Sony gekozen heb. Ik ben nu de hele week in contact met de ondersteuning van Sony Amsterdam. Zodra het te ingewikkeld wordt dan hoor ik: wij gaan het “hogerop” voor u navragen en dan krijg ik een oplossing de volgende dag die niet werkt. Waarom wordt ik hiermee niet direct geholpen door een technicus die het probleem begrijpt en een oplossing biedt.!!!

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Benjamin2003-.  schreef:

Waarom wordt ik hiermee niet direct geholpen door een technicus die het probleem begrijpt en een oplossing biedt.!!!

 

 


De Sony Community is voor communicatie tussen gebruikers van Sony apparatuur.

 

Directe satelliet ontvangst op een Sony Bravia TV wordt tegenwoordig maar weinig gebruikt door de leden van de Sony Community, al zijn er wel enkele (2) leden die naar mijn weten het wel gebruiken.

Helaas kan ik je niet verder helpen omdat ik alleen de Astra van 19,2  hobbymatig ontvangt en geen dubbele LNB voor de ontvangst van 2 satellieten op verschillende lengte/breedte graden bezit.

 

Voor hulp van een Sony technicus: Communiceer met ons 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!