Deel jouw ervaring!
recent nieuwe sony aangeschaft kd-65xg8599. teletekst werkt niet. gebruik geen box en smartcard is 1.3 interactief. iemand suggesties?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het interactieve gedeelte is te vinden in:
- Instellingen interactieve toepassing, alles uitschakelen.
- Instellingen CA-Module -> On demand rode knop instellingen. alles uitschakelen.
- Toestel opnieuw opstarten (powerreset).
suc6 ermee,
73's
Volgens de specificatie's heeft de XG8599 de teletekst software aanboord, ligt het niet aan de provider (???) van het digitale signaal?
73's
zal niet het geval zijn vermoedt ik. vorige week met vorig sony toestel wel nog werkend.
vandaag 10-08-2020 aangeschaft
Hier ook niet, althans dan wel dan niet.
Meer niet dan wel,.........
ben inmiddels in conclaaf met sony om tot een oplossing te komen. heb al het een en ander geprobeerd in samenspraak met sony, tot nog toe zonder resultaat. vindt toch dat dit moet werken. succes ermee
Wat is de Signaalsterkte en de Signaalkwaliteit?
Kies onder de knop "Help" Signaaldiagnose.
De huidige Bravia's zijn helaas nogal gevoelig wat betreft Signaalsterkte en Signaalkwaliteit.
suc6 ermee,
73's
bedankt voor het meedenken maar vorige tv, eveneens sony bravia, geen problemen met teletekst. signaalkwaliteit is 100 en signaalniveau is 96.
mijn signaal sterkte is 100 om 90, dus erg goed lijkt mij. Teletekst heeft het wel gedaan maar stopte iedere keer.
Ja, maar hoe moet ik het oplossen, en zijn onze vrienden in Japan hier al mee bezig word er naar een oplossing gezocht door Sony?
Ben er na 24 uur in bezit van mijn KD-43XH8599 een beetje sip van!
De signaalwaardes zijn uitstekend. In het andere topic (2 tuners) heb ik gevraagd of dat teletekst wel of niet werkt op de FTA NPO zenders (925).
73's