Deel jouw ervaring!
Als ik de TV button op de afstandbediening gebruik komt er aan de onderkant van het scherm het TV menu te voorschijn (zie foto) met daarin o.a. bediening voor recorder, is het mogelijk om die recorder bediening weg te laten. na veel zoeken heb ik hier geen oplossing voor kunnen vinden. Tevens begrijp ik ook niet wat het instellings menu daaronder precies doet, en het onderstreepte woord afstandbediening, wat ik hier ook mee doe, het doet helemaal niets .
Bij de info op het net is hier ook niets te vinden.
Wie kan mij op weg helpen hiermee ?
Hoe is de TV-knop geconfigureerd?
Druk op de (Snelle instellingen)-knop op de afstandsbediening en selecteer vervolgens [Instellingen] — [Zenders & Ingangen] — de gewenste optie.
[Snelkoppeling voor TV-knop]
Als een externe ingang zoals voor een aangesloten tuner wordt ingesteld, wordt deze weergegeven wanneer de knop TV op de afstandsbediening wordt ingedrukt.
suc6 ermee,
73's
Dank voor je antwoord, maar misschien ben ik niet helemaal duidelijk.
Die snelle instellingen en snelkoppeling etc dat had ik allemaal al gevonden en uitgeprobeerd maar dat was ook de niet de oplossing.
de vraag was:
Als ik de TV button op de afstandbediening gebruik komt er aan de onderkant van het scherm het TV menu te voorschijn (zie foto) met daarin o.a. bediening voor recorder, is het mogelijk om die recorder bediening weg te laten. na veel zoeken heb ik hier geen oplossing voor kunnen vinden. Tevens begrijp ik ook niet wat het instellings menu daaronder precies doet, en het onderstreepte woord afstandbediening, wat ik hier ook mee doe, het doet helemaal niets .
Dank alvast
Welke TV provider heb je en welke aansluiting/box gebruik je?
Daar is de TV knop op gericht.
@HerelsTom
Mijn provider is Caiway met de Amino aria 7X welke ook herkend wordt door de TV instelling, alleen het uitzetten van de box met de groene uitknop van de afstandbediening werkt niet ondanks dat de CEC op de box actief is.
Misschien eens proberen om afstandsbediening opnieuw te koppelen aan de Animo.
Ik moest hier ook iets ander type kiezen om het goed te laten werken.
Dus i.p.v. 7X kun je ook 6 of 610 eens proberen.