Deel jouw ervaring!
De v3317 staat online, de update is zowel in het toestel als via de website te downloaden.
suc6 ermee,
73's
Opgelost! Ga naar oplossing.
Veel negatieve berichten gelezen maar ik heb alleen positieve berichten alles werkt naar behoren toestel is stabiel
zonder problemen kan alleen picture in picture niet vinden.
fhvz
@fhvanzeist Action-menu en dan naar rechts, 'tweelingbeeld' selecteren (is eigenlijk PaP, PiP is er (nog) niet).
Pip werkt alleen als er een apparaat via een HDMIingang aangesloten is en aanstaat
Waar kan ik die update om de problemen op te lossen downloaden? Heb je mss de link?
En hoe kom ik handmatig in de tv bij updates?
Welkom op de community.
Op dit moment is er nog geen andere firmware beschikbaar. Welke problemen heb je? Als het gaat om het vast lopen van de tv bij het gebruik van een ci+ module dan moet je nog even geduld hebben. Er is nieuwe firmware die door een aantal leden van de community op dit moment getest word.
Zet de TV uit. Haal de stekker er uit, wacht een minuut. Stekker er in en TV weer aan. - Home -> Zender installatie -> Digitale setup
- Laatste optie instellingen interactieve toepassing, alles uitschakelen
- Instellingen CA-Module -> On demand rode knop instellingen. alles uitschakelen
- Toestel opnieuw opstarten
Met dank aan o.a. Soullancer.
Er is dus nog geen update voor de tv.
Dit is een workaround die in dit onoverzichtelijke community systeem van Sony op diverse plaatsen staat.
Gerrit.
Welkom in de Sony community,
Welke problemen onder vindt je nu?
De update kun je vinden op de ondersteunings pagina van je toestel op de Sony site.
suc6 ermee,
73's