annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wachtwoord Bravia Core werkt niet meer

profile.country.NL.title
daniel-b22
Nieuw

Wachtwoord Bravia Core werkt niet meer

hallo, ik kreeg een 2 jarig abonnement van Bravia Core bij mijn nieuwe tv, alleen plotseling vroeg die om mijn wachtwoord en pakte die die niet meer, ik heb nu al een aantal keer een nieuw tijdelijk wachtwoord aangevraagd, maar eerst zei die dat het wachtwoord niet klopte, en nu plotseling geeft die een melding over geen vpn of proxy gebruiken  (wat ik niet gebruik), iemand die hetzelfde probleem heeft?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo net Bravia Core zonder enig probleem kunnen opstarten en een keuze kunnen maken.

Al eens je Cachegeheugen gewist?

suc6 ermee,
73's

ps. als het mogelijk is deel dan ook met ons het type van je nieuwe Sony Bravia TV, zodat we je beter op weg kunnen helpen.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
daniel-b22
Nieuw

ja geprobeerd maar helaas werkt het niet

dit is de melding die ik krijg

thumbnail_IMG_2165.jpg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik ben over geheel Europa nog geen problemen tegengekomen met Sony Bravia Core, je zou het dan bij je eigen thuisnetwerk of provider moeten zoeken.

Is Bravia Core up-to-date?

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @daniel-b22, misschien helpt het om een statisch IP adres in te stellen voor je Bravia? 

Als je geen VPN gebruikt, snap ik niet waarom je die melding krijgt. 

profile.country.NL.title
Hombre123
Nieuw

Ik heb een paar maanden (vanaf september) gebruik kunnen maken van Bravia Core (heb nog 7 credits over), kan kan sinds half december (wilde met de feestdagen wat films bekijken) niet meer inloggen, wat ik ook doe.

Het email adres en/of account word bij het inloggen of opvragen niet wachtwoord niet herkent en geeft ook een fout bij een nieuwe registratie poging.
App verwijderen en opnieuw installeren help ook niet .

Wie heeft een oplossing???