annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

XR-55A80J geen geluid via HDMI via apps als Youtube maar wel vanuit Netflix, HBO Max ed...

profile.country.NL.title
rschoonderbeek
Ontdekker

XR-55A80J geen geluid via HDMI via apps als Youtube maar wel vanuit Netflix, HBO Max ed...

Beste,

Sinds een paar weken heb ik op mijn XR-55A80J geen geluid via HDMI op mijn NAD T758v3i via apps zoals Youtube, media player, Plex maar wel vanuit Netflix, HBO Max ed... Ook hoor ik geen geluid meer (piepje) als ik door de Google TV interface heen blader. Als ik de TV luidsprekers selecteer werkt het prima. Ik heb inmiddels de NAD gereset, andere HDMI-kabel gekocht en aangesloten, TV meerdere malen gereboot maar helaas biedt dit geen oplossing. Het heeft maanden perfect gewerkt maar ineens (lijkt wel na de laatste tv-update) werkt het niet meer. Iemand enig idee? Ik ga straks voor de zoveelste keer de TV terugzetten naar fabriek instellingen maar ben bang dat het weinig oplost. Het is een gezeik van de bovenste plank dit, TV heeft een prachtig beeld maar dit soort gedoe verpest alles.

 

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
rschoonderbeek
Ontdekker

Hallo Tom,

 

Dank je. Helaas doet de onderwerptekst geen goed meer aan de inhoudelijke discussie.

Probleem wat begon met geen geluid is uitgemond in een defecte TV. Die is gerepareerd
en helaas nu weer aan het rommelen.

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ja dat is vervelend, via de verkoper een nieuw/vervangend toestel vragen.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________