anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

MATRIX------
Początkujący

A200 czy A350 dla początkującego fotografa?

Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę! :rolling_eyes:

66 ODPOW. 66
profile.country.pl_PL.title
Filipski-----
Początkujący

Dobre wiadomości!
Płacić ponad 4 setki za wyświatlacz to nie dla mnie, a tak zakup bardzo się przybliżył! :D

profile.country.en_GB.title
gnembon
Początkujący

mi się LV Z odchylanym wyświetlaczem przydaje

profile.country.pl_PL.title
Filipski-----
Początkujący

A do czego okazał się przydatny w praktyce?

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Filipski napisał(a):

A do czego okazał się przydatny w praktyce?


Nawet nie wiesz ile można znaleźć zastosowań dla LV. A odchylany ekran to bajka, szczególnie w miejscach gdzie nie ma jak "klasycznie" się złożyć do zdjęcia. Nie każdy ma możliwość położenia się na ulicy żeby np. uzyskać fotografię z perspektywy małego psa. Zdecydowanie łatwiej kadrować na koncercie, nad ludźmi. Super sprawdza się w trybie makro.

Czasami boleśnie odczuwam brak takiej możliwości :)

ed602-----
Początkujący

potwierdzam , ja mam a200 , wcześniej miałam fuji s9600 z LV i przydawał się często, ale jakość zdjęć a200 o niebo lepsza, poza tym LV to tak trochę dla leniuszków :))

profile.country.pl_PL.title
Metalczyk
Początkujący