anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

fotografowanie fajerwerków sony NEX-5

dorcia77
Początkujący

fotografowanie fajerwerków sony NEX-5

witam proszę o podanie w miarę dobrych ustawień do fotografowania fajerwerków czy opcja BULB to to samo co 1/4000?? jestem zielona :) zaczynam dopiero czytać o wszystkim co dotyczy fotografii ale mam nadzieję że są tu mądrzy ludzie:) dzięki z góry a poza tym niedługo koniec roku więc może przyda się nie tylko mnie ta informacja:)

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

dorcia77 napisał(a):

witam proszę o podanie w miarę dobrych ustawień do fotografowania fajerwerków czy opcja BULB to to samo co 1/4000??



Sposobow fotografowania fajerwerkow jest tak samo duzo ilu fotografujacych. Masz aparat, na ktorym mozesz ogladac efekty na biezaco i korygowac nastawy. Przy krotkich czasach naswietlania musisz wstrzelic sie w moment rozblysku fajerwerku, przy dluzszych nie musisz byc tak precyzyjna. Przy krotkich czasach uzyskasz punktowe zrodla swiatla, przy dluzszych czasach rozblysk bedzie mial ogon. Mozesz fotografowac przy czasie 1/60 jak i bulb (czas ten oznacza, ze migawka jest otwarta tak dlugo jak dlugo masz wcisniety przycisk spustu; poniewaz trudno jest tak dlugie czasy utrzymac z reki i do tego jeszcze manewrowac palcami przy spuscie najczesciej tego czasu uzywa sie gdy aparat jest na statywie a wyzwalanie migawki odbywa sie za pomoca wezyka spustowego lub pilota zdalnego sterowania). Eksperymentuj bo masz taka mozliwosc. Kazdemu bedzie sie cos innego podobac.

dorcia77
Początkujący

dziękuję za szybką odpowiedź właśnie dzisiaj będę testować może coś z tego wyjdzie :) dokładnie za dwie godziny zaczyna się pokaz za moimi oknami więc może coś z tego wyjdzie testuje aparat od niedawna dzisiaj kolejna lekcja:)

profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

dorcia77 napisał(a):