annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Telefoonontvangst Sony MEX-BT3600U

profile.country.nl_NL.title
JoostVolvo
Bezoeker

Telefoonontvangst Sony MEX-BT3600U

In mijn Volvo V40 heb ik een tijdje terug een Sony MEX-BT3600U laten plaatsen, niet alleen vanwege de verwachte kwaliteit van de radio, maar ook vanwege de ingebouwde Bluetooth carkit. Dit laatste valt tegen: als ik hem samen met de telefoon gebruik, klaagt iedere ontvanger over de geluidskwaliteit van het ontvangen telefoongeluid. Er schijnt enorm veel achtergrondgeluid te zijn, gekraak, gepruttel enzovoort. Het resultaat is dat ik onverstaanbaar ben. Als de microfoonschakelaar in de HI-stand staat, wordt het alleen maar erger. Dit model heeft alleen een ingebouwde microfoon, geen aansluiting voor een losse. Hoe wordt dit probleem opgelost? Isoleren van de radio met schuim? Een electronicus zoeken die een losse microfoon monteert? Of is het een incidentele fabricagefout?

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
JoostVolvo
Bezoeker

Met een variant op de bekende tv-reclame: hartelijk dank aan Niemand voor de reactie....

Inmiddels heb ik een electronicus de radio laten opereren en een 3,5 mm plugje laten maken voor een microfoonaansluiting. Daar past een Parrot-microfoon op. Ik denk dat het nu beter zal gaan. De schade bedraagt 65 euro. Beter deze constructie niet kopen, dus.