annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

beelden kunnen niet meer bekeken worden op Handycam, disk kan niet gefinaliseerd worden

profile.country.nl_BE.title
BrigitteVanLierde
Bezoeker

beelden kunnen niet meer bekeken worden op Handycam, disk kan niet gefinaliseerd worden

Ik ben in het bezit van een Handycam DCR-DVD205E. Ik heb hier al heel veel leuke beelden mee gemaakt, maar ben al een paar keer flink teleurgesteld geweest. Af en toe gebeurd het dat ik een een beetje gefilmd heb, ik kan de beelden perfect bekijken op de handycam en op de TV. Als ik dan na een tijd de Handycam terugneem om iets anders te filmen, krijg ik de melding "data gegevensfout" en dan volgt de grote teleurstelling :smileycry:, ik kan de beelden niet meer bekijken op de Handycam, noch op TV, en ik kan het DVD'tje niet meer finaliseren, gevolg ik ben alles kwijt. Heel triestig, ben op deze manier al vele kostbare beelden van kindjes kwijt gespeeld. Ik heb de schijfjes bewaard in de hoop dat iemand mij ooit toch eens zal kunnen helpen om deze beelden op de één of andere manier terug te kunnen bekijken. Is er iemand die dit probleem ook al heeft gehad? Kan iemand mij helpen om dit op te lossen? Ik hoop van wel, want ik overweeg sterk om mij een andere te kopen.

Bedankt alvast

0 ANTWOORDEN 0