annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

problemen Imagemix 1.5 voor sony met Windows 7

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
paularts61
Bezoeker

problemen Imagemix 1.5 voor sony met Windows 7

Een hele tijd geleden heb ik een sony camcorder gekocht, type DCR-DVd 203 en hierbij werd het software programma "Imagemixer 1,5 for Sony" geleverd.

Dit was zonder problemen geinstalleerd op mijn PC (windows XP). Nu heb ik onlangs een niewe pc gekocht welke onder windows 7 (home edition 64 bits) werkt.

Nu is bovengenoemd software programma op mijn nieuwe pc niet meer aan de gan te krijgen, ook niet onder de compatibele mode.

Heeft iemand hiervoor een oplossing?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr./mevr. paulart61,

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt ons, maar er is geen update voor Imagemix 1.5 t.b.v. Windows 7 beschikbaar.

Dit software programma werd sinds 2005 bij de DVD Handycam producten bijgeleverd.

Ook de latere versie Imagemix 1.8 is niet compatible met Windows 7.

Alle updates die Sony voor uw camera aanbiedt staan op onze support website.

Direct te vinden onder http://support.sony-europe.com/dime/camcorders/sd/dcc/dcc.aspx?site=odw_nl_NL&m=DCR-DVD203E

Wilt u gebruik maken van Windows 7 voor video bewerking dan zal andere geschikte software de enige oplossing zijn.

Sony biedt "PMB (Picture Motion Browser) Ver.5.6.01" aan als alternatieve software voor "Picture Package" en "Image Mixer for HDD Camcorder".

Informatie hierover vindt u eveneens op genoemde website, zie http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=PMB_V5601_PICPAC_IMGMX...

De kenmerken van deze software zijn niet geheel gelijk aan Inmagemix 1.5.

U kunt bij de specificaties zien of e.e.a. voldoende aan uw verwachting voldoet.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.nl_BE.title
pverbist
Bezoeker

Ik zit met hetzelfde probleem. Imagemixer kan niet geinstalleerd worden onder windows7.

Aangezien mijn webcamera van sony de data schrijft op kleine DVD schrijfjes in VOB formaat, weet ik niet of Sony andere software ter beschikking kan stellen die de imagemixer kan vervangen?

Imagemixer werd gratis bij Camera geleverd. is een gratis upgrade voorhanden?

Wie kan mij helpen?

profile.country.nl_NL.title
gerritsma1958
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem. Heb een e-mail gestuurd naar SONY en ik vermoed dat er wel gratis software ervoor is.

profile.country.nl_BE.title
pverbist
Bezoeker

Hi,

hopelijk heb je meer geluk. Ik heb aan de telefoon te horen gekregen, dat de software inderdaad verouderd was en dat ze me niet verder konden helpen. Mooie service was dat 😞

Mocht jij een positiever antwoord krijgen, laat het me dan maar weten....

Ondertussen heb ik een oude Pc terug opgestart met XP en hou deze nu enkel voor mijn filmbewerking.

profile.country.nl_NL.title
gerritsma1958
Bezoeker

Ik vind het een waardeloze service van SONY. Ik heb thuis nog een Vista laptop en daar werkt het gelukkig wel goed erop.

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr./mevr. paulart61,

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt ons, maar er is geen update voor Imagemix 1.5 t.b.v. Windows 7 beschikbaar.

Dit software programma werd sinds 2005 bij de DVD Handycam producten bijgeleverd.

Ook de latere versie Imagemix 1.8 is niet compatible met Windows 7.

Alle updates die Sony voor uw camera aanbiedt staan op onze support website.

Direct te vinden onder http://support.sony-europe.com/dime/camcorders/sd/dcc/dcc.aspx?site=odw_nl_NL&m=DCR-DVD203E

Wilt u gebruik maken van Windows 7 voor video bewerking dan zal andere geschikte software de enige oplossing zijn.

Sony biedt "PMB (Picture Motion Browser) Ver.5.6.01" aan als alternatieve software voor "Picture Package" en "Image Mixer for HDD Camcorder".

Informatie hierover vindt u eveneens op genoemde website, zie http://support.sony-europe.com/dime/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=PMB_V5601_PICPAC_IMGMX...

De kenmerken van deze software zijn niet geheel gelijk aan Inmagemix 1.5.

U kunt bij de specificaties zien of e.e.a. voldoende aan uw verwachting voldoet.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
kevinremco
Bezoeker

heel leuk en aardig, maar zelfs pmb 5.6.01 kan ik niet installeren krijg steeds melding :

                                                                                                          en daarna draait ie de installatie terug

kan me niet aan de indruk onttrekken, dat sony geen moeite doet om klanten die zelfs met hun produkten geregistreerd staan te ondersteunen en met de techniek meegaat en daardoor de indruk wekken, dat ze dan liever hebben, dat men nieuwe produkten aanschaft.Knipsel.PNG

profile.country.nl_NL.title
paularts61
Bezoeker

Geachte heer Klis,

Vol enthousiasme ben ik begonnen om de door u voorgestelde Picture Motion Browser ver 5.6.01 te instaleren. Dit als alternatief voor Image mixer.

Maar voordat ik op de downloadpagina kom wordt mij gevraagd om een code in tevoeren welke op de cd rom vermeld zou staan. Op mijn orginle Image mixer staat onder USB een code vermeld. Echter indien ik deze invoer krijg ik een fout melding. de code is foutief.

Graag uw hulp voor het dowloaden van de door u voorgestelde sorftware.

profile.country.nl_NL.title
dragowan
Bezoeker

Hi ,

I was wondering whether your issue was resolved ? can you ls let me know?

I have a mini DV camcorder /camera with image mixer - I know use Windows 7 and I cant use this program to edit my videos.  how you believe I can fix his ? is it a driver ? where can I find one ? why is Sony not helping ?

thank you , Danny