annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony DCR-HC14E

profile.country.nl_NL.title
nicokroon
Bezoeker

sony DCR-HC14E

heb al veel gelezen hier maar er zijn erg weinig antwoorden die  voor wat en voor wie dan ook een oplossing bieden.

Vorig jaar al veel problemen gehad met een foto toestel om daar een  geheugenkaart voor te kopen   en  daarom ook een nieuw gekocht .

Nu  weer probleem met  sony hanycam.

Mijn cam kan niet herkend worden op de pc met windows  zoals bij velen hier heb ik al wel gelezen.

Oplossingen worden niet of  erg weinig aangeboden

Het programma PMB lijkt  wel leuk maar daardoor is het probleem nog steeds aanwezig dat de camcorder niet herkent word .Alle aangedragen oplossingen heb ik al wel geprobeert

Als dit nu eens  voor iedereen op een correcte wijze afgehandeld zou worden ??

Is het zo moeilijk om software die jullie nu aanbieden bij nieuwe camcorders ook geschikt te maken voor de iets oudere camere zoals er nog veel in het gebruik zijn .Anders zal ik nu toch moeten besluiten over te stappen naar een ander merk  want op deze manier  blijf je nieuwe apparetuur kopen

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Al geprobeerd PMB te installeren terwijl de Handycam is aangesloten? Dat heeft bij mij het probleem van het niet herkennen van de camera opgelost.

profile.country.nl_NL.title
nicokroon
Bezoeker

Inderdaad pmb al geinstaleerdmaar ook dat werkte niet.

Heb nu bij mijn dochter de software van haar camcorder gehaald (ook een sony) die twee jonger is als die van mij.Die geinstaleerd wat dus prima ging cam aangesloten en hopla probleem opgelost.Dus gewoon met een sony dvd  van een  iets jonger type en  je hebt nergens een probleem mee.De pc herkent nu dus wel de camcorder .Is dus  makkelijk op te lodden voor die mensen die gewoon hun cam willen blijven gebruiken  die hebben alleen de software cd  nodig van een cam die twee jaar jonger is

mischien een hint voor sony die cd aan te bieden voor de gebruikers die klachten hebben over  het niet samenwerken van sony camcorder met windows  7.