anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

która lepsza? CX570e? PJ260ve? a może PJ30ve?

justynap_81
Początkujący

która lepsza? CX570e? PJ260ve? a może PJ30ve?

Pyta kobieta więc Panowie proszę jasno i bez zbędnych danych bo nie ogarnę;) W temacie kamer jestem zielona,dużo lepiej znam się na aparatach (ale konkurencyjnej firmy więc cicho sza:) Szukam sprytnej,dobrej kamery do użytku domowego. Cenowo tak max 2500. Ma nagrywać filmy full hd, mieć dobry obiektyw (szeroki kąt), w miarę dobry zoom, stabilizację, obsługiwać karty memory stick, nie pogardzę jak będzie robić w miarę dobre foty, ale tak jak pisałam wyżej do robienia zdjęć mam aparat, kamera ma przede wszystkim kręcić:) Za tydzień mykam na wakacje i przyznam, że sprawa w związku z tym dość pilna więc z góry dziękuję za szybką odpowiedź. Zrobiłam mini porównanie, troszkę poczytałam (niestety mały człowiek w domu uniemożliwił dogłębną analizę tematu) i póki co rzuciły mi się w oczy trzy modele:

-cx570e
-pj260ve
-pj30ve
Który najlepszy? A może całkiem coś innego?
Nie upieram się na projektor, jak będzie to się nie obrażę, ale nie jest to mus!
Kamera ma służyć do filmowania dziecka, czasem jakiś wakacji czy uroczystości rodzinnych

7 ODPOW. 7
makgajwer-----
Początkujący

ja polecałbym Tobie PJ260VE
Model ten ma większy optyczny zoom od pozostałych modeli
Jeśli chodzi o szeroki kat to 570 ma 26,8 a pozostałe 2 kamerki 29,8 więc niewielka różnica.
Ponadto PJ260VE jest modelem z tego roku i posiada zaiplementowane mapy GPS firmy Navteq.
A projektor jest super zabawą.
Osobiście posiadam model wyższy -PJ580VE i powiem tyle, że obecnie nie wyobrażam sobie kamery bez projektora. W każdym momencie możesz pokazać bliskim filmik nap. na ścianie/suficie bez potrzeby podpinania tv.