anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY HDR CX 210 ?

karolv
Początkujący

SONY HDR CX 210 ?

Witam jestem nowy na tym forum i wogole w swiecie kamer cyfrowych Mam pytanie w temacie kamery cyfrowej sony cx 210 Czy ktos ma w posiadaniu taka wlasnie kamere ? Jezeli tak to moglby sie podzielic swoja opinia Jestem amatorem i wlasnie sie zastanawiam nad kupnem takiej kamery Wiec prosze o pomoc Z gory dzieki

6 ODPOW. 6
profile.country.pl_PL.title
OneGabrys
Początkujący

Karolu,
HDR-CX210E to model, który niedawno pojawił się w sprzedaży. Jest to kamera HD przeznaczona dla początkujących użytkowników. Jej cechy charakterystyczne to między innymi:

- wbudowana pamięć 8 GB, która pozwoli na zapisanie nawet ponad 3 godzin nagrań (można rozszerzyć tę pojemność za pomocą karty pamięci);
- mocny zoom optyczny 25x;
- tryb fotografii o rozdzielczości 5,3 megapikseli;
- możliwość ładowania baterii przez USB;
- wyjście HDMI (przewód w zestawie), umożliwiające oglądanie nagrań na ekranie telewizora.

Łatwość obsługi potęgują dodatkowo: system stabilizacji obrazu SteadyShot, szybki układ automatycznej ostrości, sterowanie poprzez ekran dotykowy oraz tryb inteligentnej automatyki i.Auto. Podsumowując, HDR-CX210E to dobry wybór.
Pozdrawiam.

karolv
Początkujący

Gabryś Dzieki za odpowiedz na moje pytanie To czyli jak to jest nowy model w cenie podobnej do sony cx 130 to lepiej wybrac cx 210 A jakie wogole sa roznice miedzy tymi dwoma kamerami

profile.country.pl_PL.title
OneGabrys
Początkujący

Przebadałem temat i doszedłem do wniosku, że mając do wyboru dwie wspomniane przez Ciebie kamery w zbliżonej cenie, wybrałbym jednak starszy model HDR-CX130E. Mimo niższego numeru w nazwie modelu, posiada on w kilku punktach przewagę nad HDR-CX210E, wśród których do najważniejszych zaliczam:

- optyczną stabilizację obrazu z "Aktywnym" trybem;