Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich,
To mój debiut na tym forum, więc kultura wymaga ładnie się przywitać - dobry wieczór, nazywam się Sławek i jestem młodym człowiekiem coraz skuteczniej wciąganym w sztukę rysowania światłem.
Ok, uporawszy się z formalnym, lekko patetycznym wstępem, przejdźmy do sedna. Jestem amatorskim amatorem (mam nadzieję, że tylko do czasu i kiedyś się to zmieni) i w związku z tym nadal głównie bawię się, miast zajmować prawdziwym tworzeniem przez duże T. Pomyślałem, że jakieś świadectwa tych estetyczno-technicznych harców umieszczę tu - tak, dla... zabawy.
Na pierwszy rzut dziewicza próba wywołania surowej fotki. UFRaw, dodatek do GIMPa, ujrzałem dziś po raz pierwszy i po prostu nie mogłem się oprzeć pokusie wypróbowania każdej dostępnej opcji i pokrętła. Kręcąc kolejnymi suwaczkami, niespodziewanie uznałem, że zdjęcie o tak niskim nasyceniu kolorów wygląda dosyć ciekawie. W przypływie artystycznego natchnienia dodałem jeszcze ramkę i proszę! Choć tu chyba powinienem raczej powiedzieć coś w stylu smacznego.
1
jogurt#2.jpg
Kolejne dwa zdjęcia są owocem wycieczki do Wilczego Szańca. Pomyślałem, że tym razem pokombinuję w programie graficznym. Nie wchodząc w to, czy lepiej, czy gorzej, ale fakt faktem - rezultat zmian prezentuje się dosyć mocno odmiennie od oryginału. Załączam obie wersje dla porównania.
2a.
ania#1.jpg
2b
ania#2.jpg
1 nie jest dla mnie smaczna
2 - lepsza jest pierwsza wersja, bez przebajerowanej obróbki
Witam ponownie,
Jako, że jestem dosyć krytyczny i nic nigdy mi się nie podoba na tyle, żeby tutaj zamieszczać, temat ten prawdopodobnie będzie krótki. Na potwierdzenie załączam jeden z baaardzoo niewielu kadrów, które uważam za wystarczająco udane.
3
AniaB&W.jpg
niby fajne bo ostre, trafione GO, dobra konwersja do BW
ale pytanie co chciał pokazać fotograf ?
no bo to, że Anie - się domyślam
ale co Ania robi - śpi ? czyta ? patrzy w dół bo coś tam jest ? boli ją szyja i musi mieć głowę w dół skierowaną ?