anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Obiektyw do A3000

ROZWIĄZANE
MervinMinky
Poszukiwacz

Obiektyw do A3000

Witam,

Posiadam aparat Sony A3000 + 18-55 mm. Jako, że jestem amatorem pierwszej klasy, to do zdjęć kitowy obiektyw w zupełności mi wystarczy. Problem zaczyna się przy kręceniu filmów. Filmy wychodzą "rozmyte", tzn. brakuje im ostrości. Bawiłem się różnymi ustawieniami i niestety nigdy nie udało mi się uzyskać poprawnej ostrości. No chyba, że kręcę coś z odległości 20cm, to wtedy obraz jest wyraźny. Domyślam się że w dużej mierze to wina obiektywu - no dobra sam aparat też nie jest stworzony do filmowania. Pytanie brzmi, czy jest sens dokupić do tego modelu jakiś lepszy "filmowy" obiektyw, i wtedy jest szansa na ostry obraz? Czy po prostu model A3000 ostrością przy filmowaniu nie grzeszy?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Witam, ja bym nie skreślał kit-a i nie pisał tak szybko, że coś z nim nie tak a3000 nie ma najlepszego układu AF i bardzo możliwe, że aparat ma problem z trafieniem z ostrością dlatego w trakcie filmowania jest tak jak opisujesz. Jeśli podczas robienia zdjęć jest ok to winy doszukiwałbym się poprostu w tym, że a3000 nie jest stworzone do filmowania.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

W tej sytuacji wina leży po stronie obiektywu.

Alternatywnym obiektywem jaki możemy zaproponowac jest np. Sony 30mm f/3.5 (SEL30M35). Kupując taki obiektyw makro istnieje mozliwość filmowania juz z odległości 10 cm.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

MervinMinky
Poszukiwacz