- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Statyw dla amatora.
Orientujecie się może, jaki wybrać statyw? Jestem bardzo początkującym użytkownikiem, a moje wymagania to musi być lekki i mobilny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
To masz bardzo trudne wymagania. Ogólnie statyw im cięższy tym stabilniejszy i lepszy. Są lżejsze z włókien węglowych ale one to kosztują Popatrz na firmę Velbon, mają całkiem dobry stosunek jakości do ceny. Generalnie na statywie za mocno oszczędzić się nie da. Wystarczy jakiś wiaterek i te tańsze często się zaczynają chybotać, a wtedy nie spełniają zupełnie swego zadania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Niby tylko 2 warunki, a tu ciężko je spełnić W takim razie jeszcze się wstrzymam z zakupem. A statywy są uniwersalne, czy będąc szczęśliwym posiadaczem A350 muszę kupić statyw Sony, lub KM?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Nie statyw możesz kupić dowolnej firmy Gwint do statywu zdaje się wszystkie lustrzanki mają taki sam. Jakiś z serii Valbon Sharpa powinien spełnić twoje oczekiwani
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Też się długo zastanawiałem nad zakupem i zdecydowałem że będzie to Velbon Sherpa 600R. Jest stabilny ma dużo możliwości rozkładania, dosyć lekki i wysoki co w mim przypadku miało kolosalne znaczenie, choć mógł by być 5 cm wyższy. Dodatkowe złączki można kupić już za 35zł a cena statywu nie jest wygórowana na jego możliwości. To niezły statyw za przyzwoitą kasę i nie szkoda latać z nim po krzaczorach. A z opisów kolegów wynika że męczą je od 3-4 lat i sprawują się bez zastrzeżeń . POLECAM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj