Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb een bravia 46HX920 TV. Onlangs heeft een KPN monteur bij mij interactieve TV geinstalleerd.
Hij heeft dit als volgt gedaan;
Vanaf de KPN experiabox een netwerkkabel naar de losse TV ontvanger (motorola 1963). Vervolgens gaat er een HDMI kabel vanaf deze TV ontvanger naar de HDMI-1 ingang achterop mijn TV.
Resultaat : Interactieve TV werkt prima.
Tevens heeft de monteur de KPN afstandsbediening via de TV gekoppeld aan de bravia TV zodat ik met de KPNafstandsbediening de bravia TV kan bedienen.
Wat ik al heel snel merkte was dat de functionaliteiten van de bravia afstandsbediening veel uitgebreider zijn dan de KNPafstandsbediening. Wat ik dan ook graag zou willen is dat ik met de bravia afstandsbediening de KPN ontvanger ook kan bedienen zodat ik met 1 in plaats van 2 afstandsbedieningen alles kan doen wat de ik wil.
Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mijn wens.
groet
sander
Opgelost! Ga naar oplossing.
Sorry, maar dat gaat niet lukken met deze afstandbedieningen en apparaatcombinatie.
KPN heeft wel wat aangekondigd dat ze hun interactieve televisie ook 'via internet' gaan aanbieden, en dan wordt het in principe mogelijk dat de Bravia daar widget/content voor krijgt - maar ik denk dat het nog wel een jaar of wat duurt en we een paar modellen verder zijn voor 'interactief' onder de Bravia afstandbediening kan.
Sorry, maar dat gaat niet lukken met deze afstandbedieningen en apparaatcombinatie.
KPN heeft wel wat aangekondigd dat ze hun interactieve televisie ook 'via internet' gaan aanbieden, en dan wordt het in principe mogelijk dat de Bravia daar widget/content voor krijgt - maar ik denk dat het nog wel een jaar of wat duurt en we een paar modellen verder zijn voor 'interactief' onder de Bravia afstandbediening kan.