annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foto's op volledig scherm weergeven

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
B_Liesbeth
Bezoeker

Foto's op volledig scherm weergeven

Wij hebben een KDL-40NX800. Verbinding met de pc is gelukt maar als ik foto's wil afspelen vanop de pc krijg ik deze enkel in klein formaat. Hoe kan ik deze op het volledig scherm weergeven?

Alvast bedankt,

Liesbeth

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Ik neem aan dat je niet meer in het Home menu naar de preview van de fotos kijkt, maar de foto geselecteerd hebt om hem op het scherm in principe groot te bekijken. En dat het daar dan mis gaat.

Afbeeldingen van 1920 x 1080 pixels zouden precies beeldvullend zijn. De voorbeeldafbeeldingen op de tv zijn dat, bijvoorbeeld :).

kleinere fotos moet de tv opschalen om beeld vullend te laten zijn.

Met fotos van een digitale kamera gaat dat vaak goed, die zijn hogere resolutie dan je beeldscherm.

Met fototjes van internet gesaved, vaak van lage resolutie 200x200... 500x500 niet.

Op je tv met je afstandsbediening:

Onder Options - Afspeelopties - zit o.a. optie Bijsnijden - Zoom en Bijsnijden. Werkt dat?

Zijn de fotos op je PC digitale camera fotos van voldoende resolutie,

en beelden ze niet groot genoeg af, dan zou het nog kunnen zijn dat het aan het aan instellingen in het programma op je PC dat de fotos aan de tv aanbiedt niet goed gaat. Welk programma gebruik je daar?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Ik neem aan dat je niet meer in het Home menu naar de preview van de fotos kijkt, maar de foto geselecteerd hebt om hem op het scherm in principe groot te bekijken. En dat het daar dan mis gaat.

Afbeeldingen van 1920 x 1080 pixels zouden precies beeldvullend zijn. De voorbeeldafbeeldingen op de tv zijn dat, bijvoorbeeld :).

kleinere fotos moet de tv opschalen om beeld vullend te laten zijn.

Met fotos van een digitale kamera gaat dat vaak goed, die zijn hogere resolutie dan je beeldscherm.

Met fototjes van internet gesaved, vaak van lage resolutie 200x200... 500x500 niet.

Op je tv met je afstandsbediening:

Onder Options - Afspeelopties - zit o.a. optie Bijsnijden - Zoom en Bijsnijden. Werkt dat?

Zijn de fotos op je PC digitale camera fotos van voldoende resolutie,

en beelden ze niet groot genoeg af, dan zou het nog kunnen zijn dat het aan het aan instellingen in het programma op je PC dat de fotos aan de tv aanbiedt niet goed gaat. Welk programma gebruik je daar?