annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen HDMI ondersteunde apparaten gevonden? (Bravia KDL-32EX302)

profile.country.nl_NL.title
TheMarinus
Bezoeker

Geen HDMI ondersteunde apparaten gevonden? (Bravia KDL-32EX302)

Hoi, ik zit met een vraag over HDMI en hoe dit zou 'moeten' werken.

Heb sinds drie dagen een Sony Bravia KDL-32EX302 en daarop heb ik een Samsung DVDspeler met 5.1 surround via HDMI.

Echter, als ik op de Bravia kijk onder 'HMDI apparaten' dan wordt in het menu aangegeven dat er geen niks via HDMI is aangesloten?

Ik krijg wel beeld, dus dat is het probleem niet, maar mis ik nu functies of niet? Eventueel een foto nodig bij de uitleg?

Verder misschien iemand een tip, ik heb namelijk Digitenne, en ik heb nu nog zo'n kastje, maar ik heb begrepen dat ik ook een insteekkaart voor in de TV kan krijgen. Iemand ervaring met ruilen van het kastje voor een kaart? Zo'n kaart kost nieuw namelijk 69 euro ofzo en na het kopen van alle kabels erbij is het budget voorlopig op.

mvg,

Marinus

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
aplavliet
Bezoeker

Goedemiddag Marinus,

Beetje laat, net aangemeld en ik zie je vraag.

Bravia kent 2 stromen HDMI: HDMI controled en HDMI.

- HDMI controled (compatible) kijkt/zoekt naar aangesloten apparaten welke via afstandbediening van TV te bedienen zijn. (Na "zoekopdracht verzonden" komen bedieningscompatible-apparaten in een lijst)

- HDMI aansluitingen, 4 stuks, lichten op in de lijst als deze in gebruik zijn. Jij kunt zelf in menu benoemen waardoor ze in gebruik zijn. (spel, hometheater, DVD, etc.).

Over Digitenne weet ik niets, ben Ziggo klant.

Succes,

Pieter