annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hardshijf

profile.country.nl_NL.title
abas2001
Bezoeker

hardshijf

hallo,

ik heb een harshijf gekocht en ik wil via de hardshijf een felm kijken(aan sluiten aan de tv)maar het lukt niet ik krijg of geluid zonder beeld of anders om .zou iemand me helpen.

dankwel

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1.

Welk type TV heb je?

Ik ga ervan uit dat je films via je PC op de harde schijf zet en met de TV wil afspelen.

2011 types (-320,-520,-720,-920) hebben twee USB aansluitingen: 1 voor HD-recording, 1 voor algemeen USB-stick / harde schijf etc. afspelen. Die laatste moet jij hebben. 2010 en 2009 types hebben maar een USB poort.

2.

Heb je de laatste firmware?

Eventueel die eerst downloaden en met USB stick op TV zetten. Kijk hier en kies het juiste model.
http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-32EX711

Als je TV zelf met netwerk en internet is verbonden en geregistreerd, komen de updates automatisch binnen.

3.

Het formaat van de film op je hardeschijf moet de juiste zijn. Begin met een MPEG2 en een MPEG4 filmpje.

Dat zou in ieder geval moeten werken. Met de jongste firmware worden iets meer formaten ondersteund dan met oudere firmware.

Succes.

profile.country.nl_NL.title
chelmi
Nieuw

Hallo

Ik heb een KDL40-EX720 een WD HDD 500 GB

hier heb ik onder andere MPEG2/MPEG4 op staan maar bij het aansluiten van de HDD op de USB ingang die niet voor TV rec is ziet de tv de HDD helemaal niet..

ook laatste firmware staat erop.

waar kan dit aan liggen.

HDD is NTFS geformateerd.

Nou lees ik ergens dat je alleen een HDD kan aansluiten met eigen voeding, klopt dit ?

Message was edited by: chelmi

Message was edited by: chelmi