Deel jouw ervaring!
In juli 2008 heb ik een Sony Bravia KDL32 gekocht. Sinds twee weken loopt er een rode verticale streep over het scherm. De garantieperiode is voorbij, maar ik kan me niet voorstellen dat een Sony-toestel van 800 € na drie jaar al rijp is voor de schroothoop. Ik ben iedereen dankbaar die me een bruikbare oplossing voor dit probleem weet aan te bieden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedendag Freddie9820, allereerst welkom op het Sony Forum, het spijt mij te moeten horen dat u op dit moment een probleem hebt met uw Sony toetsel. Graag zou ik u meer informatie willen geven over de mogelijkheden om voor dit probleem alsnog zo snel mogelijk een oplossing te krijgen.
In het geval uw Sony toestel een technisch probleem vertoont hebben wij ten alle tijden de mogelijkheid om uw product na te laten kijken bij een van onze service centra. Hier kan het product zowel binnen als buiten garantie behandeld worden.
Via onderstaande lijst kunt u zien welke Service Partner bij u in de buurt de mogelijkheid bied uw product te repareren: http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL
Het is aan te raden contact op te nemen met een service partner bij u in de buurt om zodoende de mogelijkheden voor de reparatie te bespreken. Voor zover ik de probleem omschrijving welke u bied kan inzien zal in dit geval het scherm in het toestel moeten worden vervangen.
Ik hoop dat ik bij deze u voldoende informatie heb geboden om alsnog zo spoedig mogelijk weer gebruik te kunnen maken van uw toestel.
Met vriendelijke groet,
Jolin_K
Sony Medewerker
Goedendag Freddie9820, allereerst welkom op het Sony Forum, het spijt mij te moeten horen dat u op dit moment een probleem hebt met uw Sony toetsel. Graag zou ik u meer informatie willen geven over de mogelijkheden om voor dit probleem alsnog zo snel mogelijk een oplossing te krijgen.
In het geval uw Sony toestel een technisch probleem vertoont hebben wij ten alle tijden de mogelijkheid om uw product na te laten kijken bij een van onze service centra. Hier kan het product zowel binnen als buiten garantie behandeld worden.
Via onderstaande lijst kunt u zien welke Service Partner bij u in de buurt de mogelijkheid bied uw product te repareren: http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL
Het is aan te raden contact op te nemen met een service partner bij u in de buurt om zodoende de mogelijkheden voor de reparatie te bespreken. Voor zover ik de probleem omschrijving welke u bied kan inzien zal in dit geval het scherm in het toestel moeten worden vervangen.
Ik hoop dat ik bij deze u voldoende informatie heb geboden om alsnog zo spoedig mogelijk weer gebruik te kunnen maken van uw toestel.
Met vriendelijke groet,
Jolin_K
Sony Medewerker
In mei 2008 heeft mijn moeder (85 jaar) een Sony Bravia KDL-32D3000 gekocht. De garantieperiode is hier dus ook voorbij, zij heeft 1000 euro betaald voor deze tv bij de Prijstopper in Eindhoven. Deze zaak een onderdeel van It's en is inmiddels failliet, dus kunnen we daar geen verhaal meer halen. Net als bij Freddy loopt er sinds vorige week vrijdag een verticale rode streep over het midden van het beeld. Dit toestel is van Mei 2008 tot op heden alleen gebruikt om TV te kijken, en nog nooit gebruikt in combinatie met een spelcomputer of dergelijke apparatuur word altijd handmatig aan en uit gezet en staat nooit op standby. Na wat speurwerk over dit probleem bij dit type toestel ben ik van mening dat het hier misschien met een productiefout te maken kan hebben. Het kan toch geen toeval zijn dat alleen al hier beide gebruikers
ongeveer na dezelfde periode met het zelfde probleem te maken krijgen!
Namens mijn moeder nu de vraag kan hier iets aan gedaan worden, dit heeft zij nog nooit met geen enkel TV toestel ondervonden.