Er zijn nog steeds problemen met de ZiggoGO TV applicatie als er geen soundbar wordt gebruikt.
Het geluid staat na het inschakelen van de TV steeds op uit (0), maar ,et de toets "Volume omhoog" is er weer geluid.
Gebruik je toevallig deze applicatie?
Zoja, na het gebruik deze ZiggoGO TV applicatie in "Apps" moet je deze ZiggoGO TV applicatie "gedwongen stoppen".
Hopelijk is dit de oplossing voor je probleem, anders weet ik het ook niet.
suc6 ermee, 73's
... View more