annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

internet verbinding draadloos op 55XF8096

profile.country.NL.title
m.beks
Ontdekker

internet verbinding draadloos op 55XF8096

wie kan mij helpen uit de problemen te komen met het ontvangen van draadloos netwerk{ziggo}.

ik ben al weken lang bezig met draadloos netwerk mijn bekabeld netwerk werkt perfect maar draadloos met geen mogelijkheid, heb van alles al probeert zoals resetten, netwerknaam verwijderd en opnieuw netwerk toegevoegd. mijn wachtwoord al veel keer opnieuw ingevuld en nieuwnetwerk toegevoegd maar niets werkt tot op heden.

het is een groot probleem en ik weet niet ligt het bij ziggo of bij sony 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom zou je draadloos gebruiken als bedraad ook aanwezig is?

Een bedrade verbinding is stabieler dan draadloos verbinding.

 

Als je draadloos wil gebruiken, ontkoppel de LAN-kabel en start de XF8096 opnieuw op d.m.v. de Powerreset.

Het is ook mogelijk dat het modem op een te hoog kanaal uitzend, kies een kanaal lager dan 11 in de 2,4 GHz mode.

 

Zijn de andere problemen de afgelopen maanden ondertussen naar tevredenheid opgelost?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Het is of WiFi of kabel, dus niet beide!

En zoals @pa3eia zegt, als bekabeld goed werkt waarom zou je dan WiFi willen?

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
Moendie
Ontdekker

Beste  lezeres lezer, zelf ook tijden bezig geweest op mijn kdl-55w805c een stabiele draadloze connectie te verkrijgen, heb thuis geen mogelijkheid te bekabelen. Uiteindelijk een Fritz repeater 3000 mesh aangeschaft, dus draadloos met een netwerkkabel uit de Fritz repeater .Ook handig de Fritz Wlan App , kan je het beste en sterkste Wifi signaal zelf meten ! Maar als je de mogelijkheid hebt gewoon de kabel aansluiten op de 55XF8096.