annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49XH9505 Mediaserver Desktop zichtbaar maar..

profile.country.NL.title
walrenshi
Ontdekker

KD-49XH9505 Mediaserver Desktop zichtbaar maar..

Goedendag,

Ik ben pas kort geleden erachter gekomen dat wanneer ik mediaserver selecteer, ik mijn sonos playbar en mijn desktop zie staan. Ik ben sinds kort mijn oude VHS banden aan het digitaliseren en zag dat ik deze gedigitaliseerde opnames terug kon zien op mijn TV (Ik heb dus geen kabel tussen mijn desktop en TV). In middels heb ik meer dan 100 bestandjes op mijn desktop, maar er zijn slechts 50 op mijn TV te vinden. 

Is de weergave beperkt tot 50 stuks?

Alvast bedankt voor jullie reacties

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zoveel bestanden lijkt mij nog al onoverzichtelijk, probeer eens de bestanden weg te schrijven in verschillende mapjes.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
walrenshi
Ontdekker

Ik was inderdaad van plan om het in te delen wanneer ik helemaal klaar zou zijn. Ik zal een beginnetje maken en houd u op de hoogte.

mvg

walter

 

Aanvulling: Ik heb inmiddels flink geordend en heb 5 mappen met maximaal 50 bestanden in iedere map

Het resultaat op de mediaserver blijft ongewijzigd en hij laat maximaal de oudste 50 opnames zien.

walrenshi_0-1674825648666.png

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat je kan proberen is een andere mediaplayer uit de Playstore.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
walrenshi
Ontdekker

Ik heb zoeven de oorzaak gevonden. Het liet mij niet los dat de mappen niet op de TV zichtbaar waren en heb nog eens naar de Mappen structuur op mijn PC  gekeken en zie daar.....

Ik heb ooit de aangemaakte map -Video's-, die ik blijkbaar destijds duidelijker vond, er tussenuit gehaald en nu krijg ik de, op jouw advies, mijn 5 mappen op mijn TV te zien.

(Waarom ik met mijn oude mappen structuur desondanks de 50 oudste wel kon zien blijft voor mij een raadsel.)

In elk geval bedankt voor de tips !

walrenshi_0-1674847241654.png

 

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan