annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Melding geen kabelreciever

OPGELOST
profile.country.NL.title
Voorn26
Ontdekker

Melding geen kabelreciever

Mijn Sony xr55a84j geeft bij opstarten aan geen kabelreciever aangesloten dan na wat geknipper 30 sec tot een minuut gaat die het doen  heb de tv al gereset en de Kpn decoder ook.Dit alles na de laatste update van vorige week.

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
Voorn26
Ontdekker

De HDMI kabel is de pearl 48 van audioquest en verbeterde indeling zie ik niet bij de poorten. Ik denk niet dat het aan de decoder ligt want hij flasht ook als de decoder uit staat.

profile.country.NL.title
Voorn26
Ontdekker

Sorry ik heb verbeterde instellingen gevonden ga er mee aan de gang 👍

profile.country.NL.title
Voorn26
Ontdekker

Alle instellingen geprobeerd bedankt voor alle steun ik denk toch dat de update van juni de oorzaak is.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er komt een update aan, mogelijk is het probleem dan opgelost.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Voorn26
Ontdekker

Hallo, toch nog een berichtje bedankt voor jullie steun en voor wat het waard is ik heb de oplossing gevonden. Ten eerste de HDMI poort 4 idd op standaard en de oplossing in het menu bij de Arris vip 5202 is instellingen-stand-by- en dan de optie Schakel de tv automatisch in op de juiste HDMI op UIT.  Mvg john

profile.country.NL.title
Arthur_Reijn
Lid

de oplossing is de HDMI settings aanpassen

 

ga naar Home, instellingen, Zenders en ingangen, externe ingangen, indeling HDMI signaal.

 

Zet de ingang die je gebruikt voor je decoder op standaard indeling, dus niet op verbeterde indeling (die is voor de PS5)

profile.country.NL.title
Voorn26
Ontdekker

Klopt ja en bij de Arris HDMI NIET op automatisch zetten.