Deel jouw ervaring!
Ik heb een nieuwe tv de Sony
De ----> KD-55XE9305
Nu klapt netflix er tekens uit, van alles al geprobeerd en zelfs met netfix contact gehad.
Volgens hun moet het aan bepaalde instellingen liggen op mijn tv !!
Heeft iemand hier ervarring mee of er een antwoord op zodat dit probleem verholpen kan worden ?
Mvg
Volgens de zoekfunctie zijn er meer problemen, meestal ligt de oorzaak bij de gebruikte netwerkconfiguratie (bedraad/draadloos).
73's
Zowel bedraad als draadloos niet weg te krijgen
En nu ??
En nu?
Als je draadloos uitschakeld moet het toestel opnieuw worden opgestart.
Als eens de "power reset" uitgevoerd?
suc6 ermee,
73's
Krijg je een foutmelding als Netflix stopt?
Kun je aan het logbestand komen? Wellicht dat daar uit te vinden is waarom Netflix steeds ophoudt.
Hoi Peter.
Ik was benieuwd of jij al een oplossing had. Ik lijk bijna hetzelfde probleem te hebben. Net 45 minuten met Netflix gebeld, conclusie: je moet Sony maar even contacten....
Ik bezit sedert een aantal weken een Sony KD-65xe9305, en herken dit probleem voor een deel.
Soms kijk ik Netflix via de app op de X box one omdat de X box one Dolby Atmos als audio-formaat ondersteunt. De app via de Sony smart-tv doet dit niet.
Het gebeurt minimum 1 keer bij het afspelen van een film dat het beeld plots wegvalt, enkel zwart. De X box one en mijn AV receiver blijven daarbij ingeschakeld. Als ik op "resume" druk kan ik terug verder kijken. Zeer vreemd. Ik heb nog geen verder onderzoek hiernaar gedaan. Mijn netwerk (alles is bedraad aangesloten) is prima, hier kan het zeker niet aan gelegen zijn.