Deel jouw ervaring!
Ik heb de sony 55a8 model. Als ik naar de tv zender kijk en activeer pip dan zie ik heel even het pip kader rechtsonder en verdwijnt weer. Het werkt dus niet. Graag wil ik tv kijken en YouTube in pip kader hebben. Krijgen jullie dat wel voor elkaar ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb een andere oplossing voor dit probleem gevonden:
via apple tv kijk ik F1 via de Ziggo app. via iPhone start ik de youtube en stuur het beeld door naar AirPlay van Apple tv. Kan nu beide tegelijk volgen.
PIP is niet mogelijk via de interne tuner i.c.m. een applicatie. PIP is wel mogelijk via de HDMI-aansluitingen.
73's
Ik heb een apple tv aangesloten op hdmi kanaal 4. Mij lukt niet om tv beeld en pip scherm van de apple tv op het scherm te krijgen. Als ik pip kiest, dan zie ik het tv scherm in pip. Daarna kiest ik ingang hdmi 4 van de apple tv, dan verdwijnt het pip scherm. Wat doe ik verkeerd ?
Waarom een AppleTV aansluiten op je TV?
Graag wil ik F1 kijken. Via youtube kan de ondertiteling erbij halen. Door tv en YouTube te combineren heb ik F1 en ondertiteling. Ik ben slechthorend. YouTube draai ik via apple tv.
YouTube kun je gewoon kijken op de Sony TV.
Sind wij deze Sony Smart TV hebben, hebben we de AppleTV de deur uitgedaan.
Je begrijpt mijn probleem niet. Ik wil graag F1 kijken. Daar zit geen ondertiteling bij. Door YouTube erbij te halen voor ondertiteling. Kan ik de wedstrijd volgen. Daarom wil ik pip gebruiken.
Misschien dat je hier iets aan hebt?
https://helpguide.sony.net/tv/haep1/v1/nl/01-02_07.html
Bedankt, ik heb gekeken naar de sony pagina. Dit staat er bij de opmerkingen:
het blijkt niet mogelijk te zijn. Jammer. Nutteloos functie dat pip.
Ja helaas, misschien met Sony zelf contact hierover opnemen.