annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Re: Sony Bravia 55A90J loopt regelmatig vast, geen aan/uit knop aanwezig

profile.country.BE.title
DirkHofmans
Lid

Re: Sony Bravia 55A90J loopt regelmatig vast, geen aan/uit knop aanwezig

Ik heb een 55A90J van 2021. Daar vind ik geen enkele knop, ook niet waar die zou moeten zitten... Gisteren was de tv geblokkeerd op netflix, heb een half uur zitten zoeken want de TV hangt aan de muur en de stekkers zijn weggewerkt. Na ca 30 (?) minuten deed de tv vanzelf een reset. Ik vind het toch raar dat ik geen fysieke knop vind, zelfs niet om op standby te zetten....

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@DirkHofmans 

 

Had je niet de "Powerreset" (groene toets ingedrukt houden) kunnen uitvoeren?

Of de stekker uit het stopcontact/wandcontactdoos 10 sec eruit halen als deze niet is weggewerkt.

Of de groep waar het stopcontact/wandcontactdoos is op aangesloten even uitzetten.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
DirkHofmans
Lid

 Een, alles zat vast, dus die tv uitschakelen en resetten ging ook niet. Heeft precies soms van die kuren op bravia tv. Gisteren met YouTube, eergisteren met Netflix en telkens bij frequent overzetten en vooruit spoelen (ik zocht een bepaalde scène in breaking bad en het ging bad).

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Probeer eens de reden te vinden dat de applicatie's of software van de A90j vastloopt. Kan mogelijk een conflict op 1 van de HDMI-poorten zijn met de aangesloten aparatuur of dat het een thuisnetwerk probleem is.

Dat het 2 verschillende applicatie's zijn is wel apart, in Europa nog niet iets over gelezen.

 

Zijn wel de firmware en de applicatie's op-to-date?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Ik adviseer je om bij dergelijke streamingsdiensten gebruik te maken van een mediaspeler als de NVDIA SHIELD TV 

Werkt veel soepeler en je ontlast daarmee de normale werking van je TV. Je kunt wel streamen met je TV maar het is behelpen.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De huidige Sony Bravia's zijn voldoende krachtig om de streaming diensten perfect weer te geven.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@broekhua Huh? Deze TV’s zijn perfect in staat om te streamen! 
Hier met een Sony A8 werkt alles perfect, als dat bij jullie niet zo is dan moet je inderdaad eens kijken of je netwerk goed is aangesloten of wat er aan de HDMI poorten hangt.

Anders een Herstart doen van de TV en als dat niet werkt een fabrieksherstel doen.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
bgraft
Nieuw

Ik heb een 55A84J en heb hetzelfde probleem. Ik heb ook al een aantal malen de stekker er uit moeten trekken. Daarna start de TV weer op. Toestel is nog geen jaar oud. Laat er ook naar kijken. Dit hoort niet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@bgraft 

 

Probeer eens te ontdekken welk apparaat wat is aangesloten op de HDMI-poorten door deze te ontkoppelen, het probleem veroorzaakt.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!