annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony KD-43XH8599

profile.country.NL.title
Pottema
Ontdekker

Sony KD-43XH8599

Iedere dag is er iets, of het geluid word niet door gegeven naar mijn Harman Kardon BDS_235 of er is helemaal geen beeld en moet ik de stekker er uit halen. Al verschillende keren factory reset gedaan,.....of de tv uitgezet na sat ik hem op een NPO1 had gezet etc. etc. etc. Klik met de afstandsbediening een Sony tv aanzetten zitten en kijken is er niet bij hoor, en vertel me niet dat ik de enige ben met problemen met Sony Adroid! Hiervoor had ik een Samsung tv zelden of nooit problemen gehad! Ik heb dan ook zoveel spijt van deze Android tv, als ik bij iedere probleem de tv naar buiten had gedonderd had ik nu door het boven raam naar binnen gekunnen, ik raad het dan ook iedereen ten stelligste af om een Android Tv te kopen van Sony! Als iemand ook vraagt aan mij "en Jo hoe bevalt je nieuwe tv" zeg ik steevast: drie letters en het begint met een K!

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

nog steeds dezelfde problemen 

 

Waarschijnlijk doet er een HDMI-probleem voor op een van de HDMI-poorten.

Als je de audio vanuit de XH8599 naar de BDS235 eens via de optische uit/ingang laat lopen en niet de HDMI-verbinding gebruikt is dan het probleem opgelost?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Pottema
Ontdekker

het maakt me niet meer uit hoe wanneer waar en wat moet oplossen. Ik ben helemaal klaar met deze miskoop er is iedere keer wat: - links en boven zwarte rand van centimeter.

- Teletekst werkt dan wel dan niet

- mijn Harman/Sony combi is soms een drama

- s'morgens als ik de tv aanzet heb ik vaak zwart beeld.

Ergo conclusio het is een *****-tv en als ik problemen heb hup stekker er uit en weer aanzetten. Voorheen was ik idolaat van Sony, maar Andriod in Sony is als een vis in de woestijn.......