annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Service? Welke service?

profile.country.NL.title
GuRa69
Ontdekker

Sony Service? Welke service?

Sony KD-55A1 tv in oktober 2017 gekocht. Topmodel, hoge kwaliteit, noem het maar op. Stevig prijskaartje (3300 EUR) maar dan heb je ook wat. Prachtig beeld, mooi geluid, erg tevreden. Maar na 5 jaar stopt de tv er ineens mee, 4x knipperend rood lampje. Op zoek naar reparatie, officieel Sony service punt (ESR Spijkenisse) benaderd. Communicatie echt beneden alle peil en geen reparatie maar antwoord dat ik een 2020 model tv voor 1100 EUR mág kopen! Maken? Nee, dat doen we niet. Sony vervolgens rechtstreeks benaderd. Excuses en begrip. Gaan eea uitzoeken en zullen terugbellen. Resultaat, tsja, het is zoals het is, wij kunnen niets doen, dit staat ook in onze voorwaarden. Op mijn opmerking dat ik van een gerenommeerd merk als Sony bij een tv uit deze prijsklasse toch meer mag verwachten dan dit na 5 jaar komt wederom een sorry en verwijzing naar de voorwaarden. Zwaar teleurgesteld.

Dag Sony, vandaag wordt mijn nieuwe LG tv geleverd en geïnstalleerd. Morgen volle bak hier, zal een mooi reclame verhaal voor jullie worden!! Nooit meer Sony!

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoelang zou je nieuwe TV het uithouden. Tegenwoordig in de weggooi maatschappij is 5 jaar bijna normaal ligt er natuurlijk ook aan het aantal bedrijfsuren.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Helaas is dit inderdaad jammer, maar bij LG is het niet veel beter! Ik hoor van collega’s vaak dezelfde verhalen bij LG, dus hoop voor je dat je LG ook niet binnen 5 jaar er mee ophoudt.

Maar goed is natuurlijk wel beschamend van al deze grote merken in deze tijd een nog wegwerp cultuur ophouden!

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
GuRa69
Ontdekker

Tsja, 7 jaar schijnt de afschrijftermijn tegenwoordig te zijn. Los van het feit dat het ronduit belachelijk is dat we in deze weggooi maatschappij dit allemaal maar accepteren (ik ook) ben ik zwaar teleurgesteld in de reactie van Sony. Ik verwacht van Sony als gerenommeerd merk dat ze hier anders mee om waren gegaan. Als de tv niet meer te repareren is, oké maar waarom niet en communiceer dit gewoon netjes. Nu afgeblaft door een officieel Sony servicepunt (die blijkbaar zelf mogen bepalen hoe ze zoiets afhandelen) en afgescheept met het voorstel een 2020, dus overjarig, model tv te mógen kopen voor 1100 euro. Dit terwijl vergelijkbare 2022 tv's nu voor rond die prijs te koop zijn. Dit stoort mij nog het meest. Op dit bericht heeft Sony rechtstreeks gereageerd trouwens. Vervelend te horen ... We willen je verzoeken contact op te nemen via deze link. De link leidt me naar de Sony Electronics startpagina. De mail zelf van een no-reply adres, oftewel ik kan helemaal niet reageren. Dus Sony, als jullie meelezen, graag nog eens een poging!

profile.country.NL.title
GuRa69
Ontdekker

Tsja, 7 jaar schijnt de afschrijftermijn tegenwoordig te zijn. Los van het feit dat het ronduit belachelijk is dat we in deze weggooi maatschappij dit allemaal maar accepteren (ik ook) ben ik zwaar teleurgesteld in de reactie van Sony. Ik verwacht van Sony als gerenommeerd merk dat ze hier anders mee om waren gegaan. Als de tv niet meer te repareren is, oké maar waarom niet en communiceer dit gewoon netjes. Nu afgeblaft door een officieel Sony servicepunt (die blijkbaar zelf mogen bepalen hoe ze zoiets afhandelen) en afgescheept met het voorstel een 2020, dus overjarig, model tv te mógen kopen voor 1100 euro. Dit terwijl vergelijkbare 2022 tv's nu voor rond die prijs te koop zijn. Dit stoort mij nog het meest. Op dit bericht heeft Sony rechtstreeks gereageerd trouwens. Vervelend te horen ... We willen je verzoeken contact op te nemen via deze link. De link leidt me naar de Sony Electronics startpagina. De mail zelf van een no-reply adres, oftewel ik kan helemaal niet reageren. Dus Sony, als jullie meelezen, graag nog eens een poging! O ja, ik weet niet of het bij LG beter gaat zijn maar in ieder geval staat 'ie er inmiddels naar volle tevredenheid en is afgelopen weekend mijn tv heel vaak ter sprake gekomen tijdens verjaardags-/voetbalbezoek. Dit heeft Sony toch echt aan zichzelf te wijten maar ik krijg niet de indruk dat ze zich hier echt druk om maken.