annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SU-WL850 muurbeugel icm 77a80j Oled

profile.country.NL.title
JelCin66
Ontdekker

SU-WL850 muurbeugel icm 77a80j Oled

Ik wil mijn mooie en dure Sony Bravia XR-77a80j aan de muur hangen aan de Sony SU-WL850 muurbeugel.

Verschillende verkopers geven mij tegenstrijdige informatie. Misschien dat hier een ervaringsdeskundige zit?

 

Mijn vraag betreft de bevestiging van de beugel aan de televisie. Heb ik hiervoor wel of niet speciale Vesa spacers nodig die eerst in de 4 bevestigingsgaten gedraaid moeten worden waar vervolgens de originele Sony schroeven uit de tv weer ingedraaid worden om de beugel vast te zetten.

 

Verschillende modellen vereisen dit maar ik kan nergens vinden of dat ook met mijn model nodig is. Mediamarkt zegt van wel, ik moet de spacers dan bestellen maar BCC zegt van niet. Volgens hun kan ik de originele schroeven hiervoor gebruiken, zonder de Vesa spacers.

 

Als ik de handleiding van de beugel lees dan wordt daar met geen woord in gerept over de Vesa spacers. De handleiding geeft aan dat de originele schroeven NIET gebruikt moeten worden maar de bijgeleverde M6 bouten.

 

Ik ga er maar van uit dat de handleiding correct is maar graag hoor ik of iemand dit ook ervaren heeft.

Tevens hoor ik graag wat jullie mening is over deze beugel.

 

Dank alvast voor het meedenken.

 

Vesa spacers sony Oled.jpg

Tags (3)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

De spacers zijn alleen bedoelt als de TV niet strak tegen de muur kan.

Dus gewoon ophangen zoals in de handleiding staat.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
JelCin66
Ontdekker

Dank voor je antwoord maar die spacers bedoel ik niet. Deze worden in de tv gedraaid waar vervolgens weer andere schroeven in worden gedraaid. Het zijn dus geen afstand houders maar voor stevigheid of zo

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De WL850 wordt compleet geleverd om de A80j aan de muur te hangen zonder de bovengenoemde spacers.

Met de orginele schroeven wordt de schroeven die nu al in deVesa gaten van de A80j aanwezig zijn.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!