anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Pomoc w wyborze

gongunia
Początkujący

Pomoc w wyborze

Witam jestem amatorką, lubię robić zdjęcia chciałabym stać się posiadaczką lustrzanki cyfrowej i doskonalić swoją pasję. I tutaj proszę o pomoc.

Czy ktoś mógłby mi poradzić jaką lustrzankę powinnam wybrać oraz jakie objektywy ? Która będzie odpowiadała moim potrzebą?

tak więc co chciałabym fotografować : krajobrazy, zwierzęta, cykać ładne zdjęcia rodzinne także w pomieszczeniu. Móc pocykać zdjęcia gdy słonko już zaszło, lub przy słabszym świetle w pomieszczeniu. Zdjęcia w ruchu

Czego oczekuję- to tak po chłopsku bo nie wiem jak to opisać fachowo :)- cykanie fotek jedna za drugą Chciałabym też nie mieć problemu zrobić fotki w ruchu, oraz np w nocy.

No i to by było tyle. Domyślam sie ,że nie wiele wiem na ten temat lecz gdy już stanę się posiadaczką takiego sprzętu rozkinie go od początku do końca :)

Myślę,żę nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań ma robić piękne zdjęcia,szybciej ,ostrzej niż zwykły aparat cyfrowy.

cena nie gra roli :) oczywiście cenię dobrą jakość a niską cenę

Pozdrawiam i dziękuję za rade!

24 ODPOW. 24
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

gongunia napisał(a):

LieveView czytałam o tym i na filmikach mówili jednak nie dokładnie rozumiem co to takiego?

Istotne przy wyborze lustrzanki jest to, czy jest Ci potrzebne LiveView, czyli kadrowanie na ekranie, czy też wystarczy Ci kadrowanie tylko w wizjerze <--- jaki to ma wpływ na zdjęcie??

będę wdzięczna za odp lub przekierowanie mnie na jakąś strone gdzie będzie to wyjaśnione w miare logicznie ...dla mnie..

Standardowo w lustrzance robiąc zdjęcie musisz patrzeć do wizjera.
W kompakcikach robiąc zdjęcie przede wszystkim fotografujesz używając ekranu (LCD).
Od niedawna (2,3 lata) w lustrzankach pojawia się funkcja robienia zdjęć (kadrowania obrazu) poprzez ekran. Nie wszystkie lustrzanki tę funkcję mają.