anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SLT A33 - Żywotność?

Shaarky
Początkujący

SLT A33 - Żywotność?

Witam,

Jak wiadomo lustrzanki mają swoją żywotność. Jak się ma sprawa w przypadku SLT A33, nie jest to typowa lustrzanka. Czy znane są takie dane?

Jestem amatorem więc proszę mnie nie linczować za durne pytania :nauseated_face:

Pozdrawiam

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

Shaarky napisał(a):

Witam,

Jak wiadomo lustrzanki mają swoją żywotność. Jak się ma sprawa w przypadku SLT A33, nie jest to typowa lustrzanka. Czy znane są takie dane?

Jestem amatorem więc proszę mnie nie linczować za durne pytania :nauseated_face:

Pozdrawiam


Witaj,

żywotność lustrzanki to raczej złe określenie. Jestem pewien,że chodziło Ci o żywotność migawki, a tego typu dane nie są podawane przy amatorskich korpusach.
Dodam, że mój amatorski korpus a100 ma już grubo ponad 70tysięcy zdjęć za sobą.
Poza tym z tego co wiem, to możesz wykupić dodatkową gwarancję, która wraz z podstawową wynieść może aż 5 lat - 5 lat spokoju :D

____________________
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
Shaarky
Początkujący

Dokładnie o to mi chodziło :)

Właśnie mam taki egzemplarz z 5-letnią gwarancją. No nic pozostaje robić zdjęcia :) 70000zdjęć to w sumie i tak bardzo dużo, trzeba pamiętać, że amator nie cyka dziennie zdjęć :)

Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

Shaarky napisał(a):

Witam,

Jak wiadomo lustrzanki mają swoją żywotność. Jak się ma sprawa w przypadku SLT A33, nie jest to typowa lustrzanka. Czy znane są takie dane?

Jestem amatorem więc proszę mnie nie linczować za durne pytania :nauseated_face:

Pozdrawiam



:c37