annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Oogschelp voor een HXR-NX5E ??

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
willembrabander
Bezoeker

Oogschelp voor een HXR-NX5E ??

Hoe is het mogelijk?? Om een oogschelp van een videocamera te bekomen????????????


Ik ben mijn oogschelp verloren van mijn videocamera Sony HXR-NX5E.Hoewel ik niet uit een ei komt, ben ik al uren bezig om een nieuwe te kopen.

Onbegrijpelijk is eveneens dat hier en daar herkent Sony deze camera, gekocht in Februari 2011 en op andere site's hebben ze er nog nooit van gehoord?
Bij camera expres in Capelle a/d Ijssel hebben ze veel moeite gedaan om dez oogschelp te bestellen voor mij, maar Sony meldt nana!!

Ik ben eigen verplicht??? Een nieuwe camera te kopen € 5500,-- om aan een nieuwe oogschelp te komen.


Sony, waar is U mee bezig..!!!!


Wie o wie, kan mij raad geven??


Vr. Gr. Willem

Message was edited by: -Tycho-

Hallo Willem, Ik heb uw bericht bewerkt en uw e-mail adres en achternaam weggehaald, volgens de richtlijnen van Sony. Tevens heb ik uw bericht doorgestuurd naar Sony in de hoop dat zij uw antwoord op uw vraag kunnen geven. Met vriendelijke groet, Tycho Moderator

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Willembrabande,

De HXR-NX5E videocamera betreft een professioneel product, dit forum is over het algemeen bedoeld voor gebruikers van thuis apparatuur van Sony producten. De aanschaf van Pro producten zal dan ook via speciaal zaken worden verkocht en niet via de standaard bruingoed winkels.

Het is aan te raden via de Sony Pro support meer informatie in te winnen met betrekking tot de aanschaf van accecoires voor uw HXR-NX5E.

Via http://www.sony.nl/biz kunt u meer informatie ontvangen over de Pro producten van Sony.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Willembrabande,

De HXR-NX5E videocamera betreft een professioneel product, dit forum is over het algemeen bedoeld voor gebruikers van thuis apparatuur van Sony producten. De aanschaf van Pro producten zal dan ook via speciaal zaken worden verkocht en niet via de standaard bruingoed winkels.

Het is aan te raden via de Sony Pro support meer informatie in te winnen met betrekking tot de aanschaf van accecoires voor uw HXR-NX5E.

Via http://www.sony.nl/biz kunt u meer informatie ontvangen over de Pro producten van Sony.