annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony cx 700ve+final cut express

profile.country.nl_BE.title
clc.Diana
Bezoeker

Sony cx 700ve+final cut express

Ik ben net de trotse eigenaares van een Sony CX 700VE camcorder.  Mijn vorige was ( is nog steeds ) ook een Sony maar met DV.  Toen had ik problemen om de beelden te laden in FCE en importeerde ze langs IMovie.  Nu zal ik de settings moeten veranderen.  Kan iemand mij daarbij helpen?  Ik heb nog niets uitgeprobeerd!  FCE zou mijn nieuwe camcorder ondersteunen.  Jaarlijks maak ik een film voor onze oldtimerclub en dan maak ik van 10 uur film één van 1 uur in FCE.  Met mijn vorige camcorder had ik mooie resultaten op mijn XP met Magix software.  Nu werk ik met MAC en FCE. In FCE leek de montage super maar bij het branden op DVD kwam hij niet tot zijn recht.  Heb ergens vernomen dat beelden binnenladen in FCE via IMovie verlies aan kwaliteit geeft.  Onze televisie is ook nieuw ( HD ) 400 Hrtz, en weet dat kwaliteit dan naar voor komt.  Op onze oude tv is de film net iets beter. Dus wie helpt mij om alles juist in te stellen om met een topprodukt een topkwaliteit af te leveren. 

Nog een vraagje:

Wie is bekend met het monteren van videomateriaal?  Kan ik beter 5 apparte montages maken en op één DVD branden zodat die aanelkaar afspelen?  Wat is de beste optie?  Wat zijn de mogelijkheden?

Ik ben een amateur en werk nog maar pas met FCE.  Elke hint is welkom!

0 ANTWOORDEN 0