anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kamera Digital 8-DCR-TRV255E

kara64pak
Początkujący

Kamera Digital 8-DCR-TRV255E

Witam, mam problem z kamerką próbuje zgrać z kasety na kompa, mam wgramy program który był w zestawie, ale niestety komp nie przyjmuje nagrania. Kamera jest widziana przez kompa ale nie przesyła nagrania z kasety. Proszę o radę gdzie popełniam błąd, na kompie posiadam XP,jestem laikiem w tych sprawach " a kto pyta nie błądzi " Pozdrowionka

6 ODPOW. 6
profile.country.pl_PL.title
OneGabrys
Początkujący

Cześć,
Podłączasz kamerę do komputera za pomocą kabla USB, czy i.Link (firewire)?
Czy wyświetlają się jakieś komunikaty o błędach?

kara64pak
Początkujący

Witam, kamerę podłączam przez USB / bo nic innego nie mam/, komputer ją widzi nawet mogę odtwarzać film, tylko nie mogę go zgrać na dysk. Żadne komunikaty nie wyskakują.

OneGabrys
Początkujący

Wygląda na to, że przez USB zgranie materiału będzie niemożliwe. Najprostszym rozwiązaniem będzie zaopatrzenie się w kartę FireWire do komputera (ceny zaczynają się od 10 złotych na aukcjach) i zgranie materiału za pomocą takiegoż kabla. Jeśli masz w komputerze takie gniazdo:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/FireWire_gniazdo.jpg
to tym lepiej, wystarczy Ci odpowiedni przewód.

kara64pak
Początkujący

Witam, wszystko rozumiem ale czy to jest to samo gniazdo co do karty sieciowej,aby komputer widział Ruter z TP, do przekazywania sygnału z internetu na kompa i laptopa. Jeżeli nie to muszę sobie kupić to co napisałeś,i jeszcze jedno pytanko dlaczego na tym co mam kamera nie działa tak jak jest napisane w instrukcji?,pozdrowionka

OneGabrys
Początkujący

Hej,
Niestety to nie jest to samo gniazdo, będzie potrzebna karta, ale jak już wspomniałem, nie jest na droga.