Podziel się wrażeniami!
Witam, mam chęc zakupić kamerę firmy sony z zapisem hdd w rozdzielczosci hd. Chcę na ten cel przeznaczyć ok. 1400 zl. Wiąże z nią nadzieje na małe usługi, np nagrywanie rocznic, 18tek. Nie znam się dokladnie na poszczegłonych funkcjach. Chcę, aby obraz cechowal sie dobra jakoscią, nawet przy slabym oswietleniu. Nie bylo problemu z konwersją formatu zapisu ktora pozwolilaby mi na obrobke materialow. Także mam pytanie do posiadaczy kamer o podobnych parametrach o oprogramowanie firmowe. Na co pozwala? I czy jest w nim możliwość ewentualnych wstepnych modyfikacji filmu? Proszę o pomoc w wyborze. Chcialbym zeby stosunek jakosci do ceny byl jak najlepszy. Bardzo dziekuje z góry za wypowiedzi pozdrawiam
mihau2104 napisał(a):
Witam, mam chęc zakupić kamerę firmy sony z zapisem hdd w rozdzielczosci hd. Chcę na ten cel przeznaczyć ok. 1400 zl. Wiąże z nią nadzieje na małe usługi, np nagrywanie rocznic, 18tek.
mihau2104 napisał(a):
Chcę, aby obraz cechowal sie dobra jakoscią, nawet przy slabym oswietleniu.
mihau2104 napisał(a):
Nie bylo problemu z konwersją formatu zapisu ktora pozwolilaby mi na obrobke materialow.
mihau2104 napisał(a):
Także mam pytanie do posiadaczy kamer o podobnych parametrach o oprogramowanie firmowe. Na co pozwala? I czy jest w nim możliwość ewentualnych wstepnych modyfikacji filmu?
mihau2104 napisał(a):
Proszę o pomoc w wyborze. Chcialbym zeby stosunek jakosci do ceny byl jak najlepszy. Bardzo dziekuje z góry za wypowiedzi pozdr
Bardzo dziękuje za wyczerpującą wypowiedź Poczekam do kwietnia na tą nową serię, byc może ceny będą niższe. pozdrawiam
Bardzo proszę
Jeśli chciałbyś zobaczyć kamerę z serii 100 na rok 2011, która będzie następczynią modelu XR155, to polecam Ci ten link
http://www.sony.pl/product/hdd-avchd-hard-disk-drive/hdr-xr160e