Podziel się wrażeniami!
Pierwsza odsłona...
I chyba pierwszy raz w życiu publikuje zdjęcia w bw (nie licząc biedroneczki ale nie umiałem się powstrzymać )
martha, Tadeusz, Lajam, trebor, Rutek68, Aniqa dzięki za odiwedziny
martha napisał(a):
194 i 197 wydaje mi sie, że lecą trochę na prawo
Lajam napisał(a):
Przecież to ma sens i efekt tylko na pełnej klatce. Na APS-C to żadna rewelacja..
Lajam napisał(a):
Widoczki trochę mało zdecydowane - poziome kadry są na pół przedzielone, a tutaj moim zdaniem lepiej by było po prostu zdecydować się pójść w górę lub w dół.
Konstruktywnej krytyki wyrazić nie mogę, bo na portretach nie znam się za bardzo :smileyredface:
mogę więc tylko tak:
198,202 bardzo mi się podoba (choć w 198 tło może troszkę rozpraszać)
Pozostałe też są dobre, choc moim zdaniem dwa czarnobiałe z tej serii, są najlepsze
martha dzięki za wizytę
martha napisał(a):
(choć w 198 tło może troszkę rozpraszać)
fajne
a 208 jakieś takie "znajome" mi się wydaje
niemniej jednak widzę kilka rzeczy, które bym poprawił. Brakuje im kilku drobnych ruchów suwaczkami (kontrast, kolor), czy też stempelkiem np.: tak.
Prosto, surowo i geometrycznie
Najbardziej podobają mi się, z uwagi na formę 203 i 205
symetrycznie i geometrycznie - lubię tak
kris napisał(a):
Bardzo ładna jest ta ostatnia seria landszafcików - takie uspokajające, poetyckie kolorki, ze wskazaniem na 195 i (bardziej) 197.
Mogłeś wystemplować ten komin po prawo na 196
Dziewczę z MTŁ kadrowałbym troszkę inaczej rady początkującego:
198 - uciąć ponad piersiami i może troszkę więcej góry.
199 - za dużo góry.
202 - nieźle:).
Ale i tak ładnie .
Wrzuta architektoniczna podoba mi się w całości - nieźle wypatrzone i ładne kolorki.
Grzechoslaw, Aniu, Tadziu, Krisu
dzięki za odwiedziny
kris napisał(a):
Brakuje im kilku drobnych ruchów suwaczkami (kontrast, kolor), czy też stempelkiem np.: tak.
Tadeusz napisał(a):
Prosto, surowo i geometrycznie
kris napisał(a):
grzechoslaw napisał(a):