Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.
Teraz czas na fotki...
Oto następne wypociny...
12 - leci na prawo - do wyprostowania, a gałąź w GL rogu do usunięcia
no i nie podoba mi się obróbka http://klubkm.pl/forum/images/smilies/sorry.gif
13 - a co to jest w GP rogu http://klubkm.pl/forum/images/smilies/paluszek.gif ? staraj się unikać takich "bonusów"
Teraz zdjęcie... :smileyarrow: w 3 propozycjach
Co o tym myślicie
Czy warto robić takie przeróbki
W HDR jeszcze przeróbek nie robię :smileyarrow: Jestem na etapie czytania wiadomości na ten temat.
Czekam na wasze opinie
Witaj
Z punktu widzenia zolto dziba
15 jak dla mnie przesdobrzyłes
16 ta foteczka kojazy Mi sie z powojenna ruina (lubie starocia ) jesli chodzi o prezentowane przerobki jestem na nie :smileyredface:
pozdrawiam laik
Jeżeli użytkownik kompaktu może się wypowiedzieć , to powiem, że mi się podoba ta przeróbka 16. W 14 podniósłbym kontrast .
Wszystkie ostatnio dodane zdjęcia są dość "ciasne". Pozostaw trochę miejsca - może niebo jest ciekawie zachmurzone. Ustaw aparat niżej - pokombinuj trochę.
Najbardziej mi "leży" 16, ale: - wydobądź trochę cienia - pokombinuj z pomiarem światła (zmierz w jasnym punkcie, w ciemnym - zrób 2 strzały i porównaj). Zwróć uwagę też na to, co widać w tle. Z tak bliska użyłbym mniejszej przysłony.
Spróbuj może strzelić kilka zdjęć wewnątrz. Wydaje się, że tam może ciekawie wpadać światło słoneczne przez te okna. Jeżeli nie ma nic co by dostęp światłu przeszkadzało, to podejdź tam rano, albo wieczorem. Zobacz jak to miejsce wygląda o tych porach i wtedy aparat na statyw i strzelaj. Pamiętaj, że możesz "zamrażać" pomiary światła AEL - skorzystaj z tego.