Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.
Teraz czas na fotki...
23 - podoba mi sie najbardziej ze wzgledu na obróbkę
18 - armatka też dobra
Piszesz maturę w tym roku? to ta pielgrzymka w intencji była?
kropka33 napisał(a):
Piszesz maturę w tym roku? to ta pielgrzymka w intencji była?
to bedziem trzymać kciuki
Dziękuje
Jak tak patrze na 1 stronę Twojej galerii i ostatnią to od razu widzę, że się uczysz i widać efekty. Tak trzymaj! Tylko dlaczego przesłona aż 16? Czy to nie przesada? Z tego co wiem, to kit najlepiej wypada w okolicach 8-11.
Oooo... Trzeba tu zaglądać częściej.
Zamiast pisać co mi się podoba (za długo by było) odniosę się tylko do ostatnich:
- 23 - fajny pomysł z obróbką tylko ten blok po lewej jakby nieczasowy (no wiem, że trudno byłoby go przestawić),
- 21 - tam chyba trochę oświetlenie z doły przeszkadzało - prawda? (bo to chyba nie lampa??),
- 18 - noooo tu mnie położyłeś na łopatki Trafiłeś mnie w upodobania i częściowo wykształcenie i nie ma siły, żeby mi sie nie spodobało
A ogólnie bardzo fajna galeria
Dziękuję Skoczek, że to zauważyłeś
A przesłona mogła być mniejsza, ale zapamiętam uwagę i się poprawię
doslav napisał(a):
Oooo... Trzeba tu zaglądać częściej.
Zamiast pisać co mi się podoba (za długo by było) odniosę się tylko do ostatnich:
- 23 - fajny pomysł z obróbką tylko ten blok po lewej jakby nieczasowy (no wiem, że trudno byłoby go przestawić),
- 21 - tam chyba trochę oświetlenie z doły przeszkadzało - prawda? (bo to chyba nie lampa??),
- 18 - noooo tu mnie położyłeś na łopatki Trafiłeś mnie w upodobania i częściowo wykształcenie i nie ma siły, żeby mi sie nie spodobało
A ogólnie bardzo fajna galeria