Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.
Teraz czas na fotki...
Zdjęcia Heliosem nie za bardzo Ci wyszły, (jak pisałem w poście wcześniej) ale to pewnie wina obiektywu. Ja ostatnio też próbowałem małą sesyjkę ( bez pierścieni) zrobić H. i niestety kicha. Nawet te ostre w porównanie z kitem 18-55 są tragiczne. Obróbka niestety też na niewiele się zdała. Wniosek trzeba kupić stałkę bo innej niż H. nie posiadam. A ty masz coś o dużym otworze przysłony poza nim ?
sorry, nie zauważyłem w podpisie SAL-50F18
SAL-50F18 - gratuluję nabytku. Ja jestem bardzo zadowolona z tego obiektywu.
dejmien, luna1227, Bertone, doslav, Piotrek, Rutek68, docent stopczyk, paulina, Tadeusz, pawelszymanski6, krzys1977, Deviant, rakastan00 - dziękuje za komentarze http://klubkm.pl/forum/images/smilies/uklon2.gif
Ewidentnie przy tych zdjęciach popełniłem jednak błędy Czyli jeszcze nauki przede mną trochę jest.
Lecz wnioski wyciągnięte na przyszłość także może być tylko lepiej.
Nie zniechęciłem sięTadeusz napisał(a):
Po pięknych kwiatkach z kropelkami seria "wiosenna" coś chłodno przyjęta... i Marek sie zniechęcił?
Maj już mamy Marku, daj coś ładnego
Nie winiłbym tutaj obiektywu w tym momencie tylko fotografa.Rutek68 napisał(a):
Zdjęcia Heliosem nie za bardzo Ci wyszły, (jak pisałem w poście wcześniej) ale to pewnie wina obiektywu.
Podziękowaćrakastan00 napisał(a):
SAL-50F18 - gratuluję nabytku. Ja jestem bardzo zadowolona z tego obiektywu.
Mareczku co to ma być co ? maj już się kończy, a Ty jeszcze nic z 50 nie wstawiłeś http://klubkm.pl/forum/images/smilies/paluszek.gif
Wreszcie nadarzyła się okazja na jakiś ciekawszy temat, którego jeszcze nie było w mojej galerii