Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.
Teraz czas na fotki...
150 odstaje na plus z tej trójki.
Jakbyś pokusił się o delikatne rozmycie od dołu, to byłoby jeszcze lepiej, przynajmniej w moim odczuciu
Bardzo wyuzdane te portrety
Bez względu na to skąd wychodzą te dłonie (przecież nie z d... tam skąd nogi ) to jednak też 150.
Nie da się ukryć, 150 najlepsza z tej serii, ale ja coś czuję że na tej wrzucie się nie skończy
trebor, Deviant, Jane, Bertone, Tadeusz, kuraq, hovany, Michał - dzięki za komentarze http://klubkm.pl/forum/images/smilies/uklon2.gif
Luzik :smileymrgreen: Ja też się nie znam :smileyhappy:trebor napisał(a):
wybacz że tak małostkowo, lecz więcej się nie znam
Z tym tłem to zapamiętam na przyszłość jak może kiedyś będę miał swoje studioDeviant napisał(a):
Inna rzecz, że nie ma w tych zdjęciach drugiego planu i są wg mnie zbyt jasne. Z tą jasnością nie chodzi mi o to, że Ty coś sknociłeś, bo wszystko jest w porządku. Ja po prostu lubię jednak ciemniejsze ekspozycje. I bardzo lubię tło - drugi plan jest dla mnie bardzo ważny. Tam czy inaczej zdaję sobie sprawę, że w studio byłyby problemy z tym.
Ostatecznie 150 jest git - reszta mniej git
Mówisz i maszTadeusz napisał(a):
Bertone napisał(a):
A kiedy aktowe ?
Toż to sa aktowe. Tylko to sa cropy!
Prosimy o całe kadry!
Jane napisał(a):
Jak dla mnie 150 i 152 - super sa!
W tej kolejności: 155, 153, 154
153/ Na potrzeby zdjęcia obniżyłbym przepaskę tak, aby jej nie było widać na zdjęciu, albo podniósł nieco wyżej, tak aby się nie ucinała...
154/ Kadrowałbym bez uda / bielizny
155/ Majtki na czas zdjęcia bym z dziewczyny zdjął (pewnie każdy facet by tak chciał )