Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Zdecydowałem się na stworzenie swojej galerii
Jestem amatorem fotografii od ponad 2 lat. Zaczynałem od kompaktu Praktica DCZ 7.1, którą wspominam z sentymentem
Potem wpadł w moje posiadanie inny kompakt - Panasonic Lumix DMC-FS3, który był trochę lepszy
Teraz przyszedł czas na lustrzankę jaką jest Sony A200 + obiektyw 18-70 mm.
Teraz czas na fotki...
Marku ! No no.... dałeś radę się skupić
Bardzo fajnie Ci wyszły aktowe
Ostatnia sesja wysmienita Panie Mareczku
BTW...Mam ten zaszczyt otworzyc Twoja zacna galerie po raz...10.000
Szczerze zazdroszczę takich możliwości Sam chętnie spróbowałbym się z takim tematem... bardzo przyjemnym i ciekawym. Ładne prace
Tadeusz, Deviant, Rutek68, Michał, mama kuby, Bertone, jareklubicz, Monty, roka63 - dziękuje za komentarze http://klubkm.pl/forum/images/smilies/uklon2.gif
Miło mi to czytaćDeviant napisał(a):
Majtki na czas zdjęcia bym z dziewczyny zdjął (pewnie każdy facet by tak chciał
Ona tam był dwie godziny przed nami i zdjęła prawie wszystko, żeby skóra się przygotowała.Deviant napisał(a):
Inna rzecz, że jeżeli byś chciał dziewczynę ogołocić, to musisz o tym pamiętać wcześniej, tak aby nie było widać odciśniętych śladów na ciele modelki - oczywiste to, ale przypomnieć warto.
Ewentualnie zawsze oliwka i masaż przed sesją
Dziękuję :smileyredface:Deviant napisał(a):
Starosto - krótko napiszę: bravo!
generalnie również jestem pod wielkim wrażeniem Twoich zdj
Jak widać dałem radęBertone napisał(a):
Marku ! No no.... dałeś radę się skupić
Bardzo fajnie Ci wyszły aktowe
Tadeusz napisał(a):
W tej kolejności: 155, 153, 154
Rutek68 napisał(a):
Fajne fotki
Dzięki chłopakijareklubicz napisał(a):
:c37 No no no Marku, ostatnia wrzuta http://emoty.blox.pl/resource/23_130_2.gif
U mnie to są możliwości sporadyczne I staram się skorzystać z tego jak najlepiej :smileymrgreen:roka63 napisał(a):