Podziel się wrażeniami!
cześć!
przyznaję, że jestem laikiem totalnym jeśli chodzi o telewizory. jednak mój dom stanął przed możliwością zakupu cudeńka płaskiego i jakże eleganckiego
ale do rzeczy:
zastanawia mnie jakie są róznice pomiędzy poszczególnymi seriami. szperam i szperam... a wyszperać nie umiem
będę wdzięczna za kazdy link, podpowiedź czy nawet zestawienie!
pozdrawiam
Mała Mi
Zacznijmy od linku do strony Sony gdzie masz porównywarkę ich sprzętu.
http://www.sony.pl/comparison/kdl40e400 ... 40x3500aep zaznaczyłem ci 5 ciekawych modeli 40 calowych.
Rożnicę między seriami to głównie technologia i design. Napisz lepiej jakieś szczegóły, czego oczekujesz, jak duzo oglądasz tv, skąd masz sygnał tv.
Różnice w modelach są znaczne ale jest ich tak dużo, że właściwie ich wypisanie i opisanie zajęło by kilka godzin, więc polecam trochę uszczegółowić pytanie
poszukuję telewizora 32 calowego. chcę się połączyć z komputerem, ja jako tako mało tv oglądam, moi rodzice o wiele więcej i to głównie ma być tv dla nich. rozmiar jest dostosowany do metrażu mieszkania i nie chcę go za bardzo zmieniać.
zainteresowana jestem modelem KDL-32W4210. nie wiem, czy warto. może polecacie coś innego, ale w tym rozmiarze i podobnej cenie?
Mała Mi: nie zapominaj tylko o tym, że przy przesiadce z kineskopowego na LCD można zaszaleć, przy tych drugich wymagane są znacznie mniejsze odległości minimalne, zastanowiłbym się czy nie lepiej zdecydować się na coś w granicy 37 cali. Chyba, że już uwzględniłaś odległość dla LCD.
A co do modelu o który pytasz bardzo zacny zwłaszcza jeśli ma być dla rodziców (obsługuje MPEG-4 więc nie będzie problemu po 2012 z oglądaniem audycji naziemnych więc nie będzie trzeba potem kombinować) Jeśli chodzi o jakość obrazu to żyleta (w środku siedzi bardzo dobry i wydajny procesor- bravia engine 2).