anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

jakie różnice pomiedzy poszczególnymi seriami?

3265-----
Początkujący

jakie różnice pomiedzy poszczególnymi seriami?

cześć!
przyznaję, że jestem laikiem totalnym jeśli chodzi o telewizory. jednak mój dom stanął przed możliwością zakupu cudeńka płaskiego i jakże eleganckiego ;)
ale do rzeczy:
zastanawia mnie jakie są róznice pomiędzy poszczególnymi seriami. szperam i szperam... a wyszperać nie umiem :?
będę wdzięczna za kazdy link, podpowiedź czy nawet zestawienie!
pozdrawiam
Mała Mi

6 ODPOW. 6
scarface-----
Początkujący

Zacznijmy od linku do strony Sony gdzie masz porównywarkę ich sprzętu.

http://www.sony.pl/comparison/kdl40e400 ... 40x3500aep zaznaczyłem ci 5 ciekawych modeli 40 calowych.

Rożnicę między seriami to głównie technologia i design. Napisz lepiej jakieś szczegóły, czego oczekujesz, jak duzo oglądasz tv, skąd masz sygnał tv.

Różnice w modelach są znaczne ale jest ich tak dużo, że właściwie ich wypisanie i opisanie zajęło by kilka godzin, więc polecam trochę uszczegółowić pytanie :)

3265-----
Początkujący

poszukuję telewizora 32 calowego. chcę się połączyć z komputerem, ja jako tako mało tv oglądam, moi rodzice o wiele więcej i to głównie ma być tv dla nich. rozmiar jest dostosowany do metrażu mieszkania i nie chcę go za bardzo zmieniać.
zainteresowana jestem modelem KDL-32W4210. nie wiem, czy warto. może polecacie coś innego, ale w tym rozmiarze i podobnej cenie?

Razak-----
Początkujący

Mała Mi: nie zapominaj tylko o tym, że przy przesiadce z kineskopowego na LCD można zaszaleć, przy tych drugich wymagane są znacznie mniejsze odległości minimalne, zastanowiłbym się czy nie lepiej zdecydować się na coś w granicy 37 cali. Chyba, że już uwzględniłaś odległość dla LCD.