annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

AVI-file problem

profile.country.nl_NL.title
coenderijk
Nieuw

AVI-file problem

Dear Sony,

I would like to adress this matter to Sony.

The "AVI-file-problem" that occurs on the new Multimedia ex-series will be more and known and many people use the AVI-files to watch movies. Soon it will be on many fora that this is a big minus of this television. I already put it on a big one in The Netherlands.  It is a multimedia-television, but this AVI-file-problem makes it a lot less multimedia. Sony, could you please give an answer on this forum how you - the company - thinks about this.

Thanks in advance,

Coen de Rijk

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag meneer de Rijk,

U heeft van mij een privebericht ontvangen, graag wil ik u verzoeken dit forum in de gaten te houden, zodra er een antwoord beschikbaar is zal ik dit direct met u delen op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Jolin

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Dear Mr Coen de Rijk,

I would like to answer in Dutch on this Dutch Sony Forum.

Welkom op het Sony Forum.

Zoals aangegeven in de introductie is dit Sony forum bedoeld voor met name klanten die klanten helpen met hun Sony product.

Kunt u specificeren over welk BRAVIA model u een vraag heeft en wat uw vraag is, dan kan ik daar op in gaan.

Een AVI probleem bij EX-series in zijn algemeenheid zoals u aangeeft met de vermelding dat dit binnenkort op vele fora als minpunt wordt genoemd willen we zeker meer van weten.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker