Deel jouw ervaring!
Is het zo dat ik kan surfen op internet met mijn tv zoals uitzending gemist?
Ik heb een 40EX700 tv.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Windows Media Player 11 of 12 heb je waarschijnlijk al op je PC staan.
- PC en TV beiden op het zelfde thuisnetwerk aangesloten zijn
- In windows media player 11 ga je naar Tools (Alt-T) - Options - Library Tabblad. Daar kan je 'Sharing' aanzetten van alle media files op je PC.
- Je PC ziet waarschijnlijk ook je TV als een apparaat om naar toe af te spelen.
http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/connectdlna.html
U kunt een Microsoft® Windows®-pc gebruiken als DLNA-mediaserver door gebruik te maken van de functies van Windows Media® Player 11.
1. | Start Windows Media® Player 11. |
---|---|
2. | Selecteer [Media delen] in het menu [Mediabibliotheek]. |
3. | Vink de optie [Mijn mediabestanden delen] aan. |
4. | Kies de apparaten waarmee u data wilt delen uit de lijst met apparaten onder het selectievakje [Mijn mediabestanden delen] en selecteer vervolgens [Toestaan]. |
5. | Selecteer [OK]. |
Hallo breedBenR,
Ik heb de sony bravia type kdl-32ex700. Hoe kan je dan precies je filmpjes op je pc streamen naar je tv over je thuisnetwerk? Heb je daar sotware voor nodig en waar kan je die vinden? In het menu van de tv onder netwerk - verbeterde functies activeren staat dat je hiervoor op je pc moet installeren: de invoegtoepassing verzenden van pc naar tv. Kan jij mij hiermee helpen?
- Windows Media Player 11 of 12 heb je waarschijnlijk al op je PC staan.
- PC en TV beiden op het zelfde thuisnetwerk aangesloten zijn
- In windows media player 11 ga je naar Tools (Alt-T) - Options - Library Tabblad. Daar kan je 'Sharing' aanzetten van alle media files op je PC.
- Je PC ziet waarschijnlijk ook je TV als een apparaat om naar toe af te spelen.
http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/connectdlna.html
U kunt een Microsoft® Windows®-pc gebruiken als DLNA-mediaserver door gebruik te maken van de functies van Windows Media® Player 11.
1. | Start Windows Media® Player 11. |
---|---|
2. | Selecteer [Media delen] in het menu [Mediabibliotheek]. |
3. | Vink de optie [Mijn mediabestanden delen] aan. |
4. | Kies de apparaten waarmee u data wilt delen uit de lijst met apparaten onder het selectievakje [Mijn mediabestanden delen] en selecteer vervolgens [Toestaan]. |
5. | Selecteer [OK]. |
kort: nee
Internet TV is niet 'Web browsen op TV'
maar is 'filmpjes/uitzendingen bekijken over internet'
Hoi, ik heb een Bravia KDL-40EX711. Connectie tussen router en tv dmv UTP kabel. Registratie gelukt. Netwerk ook. Hoe kan ik nu de TV als monitor gebruiken. Stel ik heb een Youtube filmpje dat ik wil bekijken.
-moet ik nog drivers installeren?
-welke opties moet ik op de TV aanklikken.
Dan nog een algemene vraag. De manual bij de TV is ronduit bagger. Veel te beknopt. Is er ergens een uitgebreidere manual te downloaden?
groetjes,
Rene